וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקסה 'חזתה' את התאריך שבו תתחיל מלחמת העולם השלישית - ואין עוד הרבה זמן

עודכן לאחרונה: 31.1.2023 / 11:12

סרטון ויראלי מצמרר מראה את העוזרת הוירטואלית הפופולרית מנבאת שמלחמת העולם השלישית תפרוץ ממש תיכף, בשל פלישה רוסית לגרמניה. אבל יש מצב טוב שמצאנו איך היא חזתה את זה

אלקסה חוזה את מלחמת העולם השלישית/@iamnoahbrendan

הולך וגובר החשש מפני מלחמה כוללת שעלולה לפרוץ בין מדינות נאט"ו לבין רוסיה בשל תמיכת המערב באוקראינה והנשק שנשלח אליה בשבוע שעבר. יחד עם זאת, אבל אף אחד לא יודע בוודאות מתי וכמובן האם תפרוץ מלחמת עולם שלישית.

כלומר - אף אחד מלבד העוזרת הווירטואלית של חברת אמזון, אלקסה.

סרטון ויראלי שעלה לטיקטוק ונצפה כבר מעל ל-2 מיליון פעמים מציג את המכשיר עונה לשאלה "מתי תתחיל מלחמת העולם השלישית" ואומר: "מלחמת העולם השלישית מתחילה ב-23 בנובמבר 2023 בשעה 18:05, כאשר רוסיה פותחת במתקפה נגד גרמניה".

בשאלות המשך הוא שאל האם מדינות שונות יצטרפו למלחמה - וקיבל תשובות מפורטות עם תאריכים לכל אחת מהן.

מתי תתחיל מלחמת העולם?

האם ארצות הברית תצטרף למלחמה?

ומה עם הפיליפינים?

אנחנו יודעים שזה נשמע מפחיד ולא לגמרי מופרך שהתחזית המצמררת הזו תתברר כנכונה, אבל חשוב לדעת שהוא לא הראשון שמפרסם סרטוני נבואה של אלקסה. כך למשל הטיקטור המצליח ג'ון בקהאוס, מתמחה בפרסום "תגובות אלקסה" מזויפות. בין הסרטונים המצליחים ביותר שלו ניתן למצוא אחד הטוען שמיאמי תיהרס לחלוטין בהוריקן ב- 2025, ועוד אחד שמנבא התמודדות לנשיאות ארה"ב של המתאבק שהפך לכוכב סרטי פעולה דוויין "דה רוק" ג'ונסון (מה שדווקא סביר למדי, כאשר כוכב ה-WWE לשעבר אמר ב-2021 שהוא ישקול קריירה פוליטית אם יהיה מספיק ביקוש ציבורי לכך).

לא לגמרי ברור איך ג'ון משכנע את אלקסה להעלות את הנבואות הדרמטיות, אבל חוקרים מאתר בדיקת העובדות Snopes הציעו שייתכן שהוא עושה שימוש ב-"Alexa Blueprints", שמאפשרים לבעלי העוזרת הווירטואלית ליצור תשובות מותאמות אישית לשאלות ספציפיות - לדוגמה, אתה יכול ללמד את אלקסה את סיסמת ה-WiFi שלך כדי שהיא תוכל להזכיר לך אותה בעת הצורך.

עוד מאלקסה

האישה גילתה דרך פיצ'ר סודי באלקסה שהחבר שלה בוגד בה

לכתבה המלאה

האם גודזילה אמיתית?

איך תתחיל אפוקליספת הזומבים?

כשהכלי הושק, אמזון הסבירה שהוא עשוי להיות שימושי לספק מידע מותאם אישית כמו פרטי יצירת קשר לשעת חירום לבייביסיטר, למשל. סטיב רבוצ'ין, סגן נשיא בחברת Amazon Alexa, התלהב: "זוהי דרך חדשה לגמרי עבורך ללמד את אלקסה מיומנויות מותאמות אישית רק לך ולמשפחתך. אתה לא צריך ניסיון בבניית תבניות או קידוד כדי להתחיל - המשפחה שלי יצרה את תבניות הבדיחות שלנו בתוך דקות ספורות, וזה היה כיף לתקשר עם אלקסה בצורה חדשה ואישית לחלוטין."

אבל בזמן שהוא קידם את יכולות המכשיר, סטיב לא הזכיר שום דבר על תכנות שלה עם יכולות ניסוי עתידות כמו של נוסטרדמוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully