וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיקטוק תאפשר לכם לגלול את הפיד בלי ידיים

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 0:07

אם זה היה חסר למישהו עד כה, הרשת החברתית הסינית תהפוך אותנו בקרוב לעצלנים יותר ממה שאנחנו - ותגלול בשבילנו את הפיד. כך זה נראה

טיקטוק. ShutterStock
טיקטוק/ShutterStock

העושר הממכר (והמזויף) שהאפליקציה הסינית טיקטוק מציעה גורם למשתמשים להחליק שוב ושוב את האצבע על המסך. בקרוב, הרשת חברתית הסינית תחסוך לנו גם את הפעולה ההו-כה-פשוטה הזאת באמצצות פיצ'ר חדש המכונה Auto Scroll (גְלִילָה אוטומטית).

החידוש נחשף על ידי משתמש הטוויטר Hammod Oh, שאחראי ללא מעט הדלפות קודמות על הרשת החברתית הסינית. על פי הערכות, מדובר בכפתור שיעבוד על פי דרישה ויפעל באופן חד פעמי על לאחר ההפעלה. נזכיר כי באמצעות טריק פשוט באנדרואיד וב-iOS ניתן לעשות שימוש ב-"שליטה קולית" כדי לבצע פעולות מסוימות, כמו גלילה אוטומטית של הפיד באינסטגרם ובטיקטוק.

בשבוע שעבר הודיעה טיקטוק על עדכון מערכת האכיפה שלה, כך שתתחשב במקרים חוזרים של הפרות כללי הקהילה - הפרה תוביל להשבתה זמנית, ומספר השבתות זמניות בחשבון יובילו לחסימה קבועה. בנוסף, הודיעה לאחרונה כי תרחיב את המדיניות ואת התוויות לערוצי תקשורת רשמיים של כל מדינה, כדי לעזור לצופים להבין טוב יותר את המקור העומד מאחורי התוכן אליו נחשפו. המדיניות החדשה תכלול גם את חשבון הטיקטוק של תאגיד השידור "כאן 11".

  • עוד באותו נושא:
  • טיקטוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully