וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס הודיעה רשמית: נגביל את שיתוף החשבונות בהדרגה בחודשים הקרובים

עודכן לאחרונה: 8.2.2023 / 22:30

אם אתם (עדיין) משתפים את הסיסמה שלכם עם בני משפחה או חברים, בקרוב תדרשו לשלם על זה בכל חודש. ענקית הסטרמינג מרחיבה את המלחמה בשיתוף סיסמאות, ולפחות בינתיים זה לא כולל את ישראל

נטפליקס. ShutterStock
נטפליקס/ShutterStock

ענקית הסטרימינג האמריקנית נטפליקס הודיעה הלילה (רביעי) כי תחל להילחם בתופעה הנפוצה של שיתוף הסיסמאות עם חברים ומשפחה. "למעלה מ-100 מיליון משקי בית חולקים חשבונות - מה שמשפיע על היכולת שלנו להשקיע בטלוויזיה ובסרטים חדשים ומעולים", נכתב בפוסט בבלוג הרשמי שלה.

המלחמה של נטפליקס בשיתוף החשבונות החלה כפיילוט בכמה מדינות בדרום ובמרכז אמריקה, וכעת היא מתרחבת לקנדה, ניו זילנד, פורטוגל וספרד. בנוסף, בחברה מציינים כי העדכון יתגלגל באופן נרחב יותר בחודשים הקרובים, וכי מעתה יהיה קל יותר לנהל את הרשאות הגישה לחשבון מרחוק.

איך זה יעבוד? בעת החיבור לאפליקציה, נטפליקס תדרוש מכם לקבוע מה שהיא מכנה "מיקום ראשי" של כל החשבונות שחולקים את אותה כתובת - ותאמת אותו באמצעות כתובת ה-IP הביתית של המכשירים (סטרימר, טלוויזיה או סמארטפון). במקרה שהמשתמש נמצא תחת כתובת IP אחרת בכתובת פיזית אחרת, הוא ידרש להזין קוד חד-פעמי שיהיה תקף ל-7 ימים בלבד (לא כולל מכשירים ניידים). בנוסף, אחת לחודש יידרש המשתמש להתחבר לכתובת ה-WifI הביתית המשויכת לאותה כתובת IP.

מה המחירים? מנויים בתוכנית הסטנדרטית או הפרימיום של נטפליקס במדינות רבות (כולל קנדה, ניו זילנד, פורטוגל וספרד) יכולים להוסיף חשבון משנה נוסף עבור עד שני אנשים שהם לא גרים איתם - כל אחד עם פרופיל, המלצות מותאמות אישית, שם משתמש וסיסמה - תמורת 7.99 דולר או 5.99 יורו (בספרד).

שיתוף הפעולה של GM ונטפליקס/יצרן

כדי להפוך את המעבר לקל יותר, חשפה בחודש אוקטובר האחרון כלי הגירה, שיאפשר למשתמשים להעביר את היסטוריית הצפיה שלהם, המלצות וכו' למנוי חדש ונפרד (למי שעד כה נהנה ממנוי משנה של מנוי משלם, ללא תמורה).

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully