וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסטגרם vs המציאות: הפאדיחות של הדוגמניות בחוף הים

16.3.2023 / 0:07

מכירים את התמונות המושלמות של הדוגמניות בביקיני? שאלתם את עצמכם כמה ניסיונות כושלים היו להן לפני שהן הצטלמו ככה? קבלו תיעוד של מקרים כאלו שבהם הכול השתבש, אבל התמונה בסופו של דבר נראתה מצוין

דוגמניות רשת מצטלמות בים - אינסטגרם מול המציאות/influencersinthewild/Instagram

האינסטגרם הוא מקום שבו הכול נראה מושלם. רשת חברתית שהיא גן עדן לדוגמניות שמעלות תמונות מושלמות ומשתפות אותן. אלא שבפועל זה רחוק מלהיות מושלם והתמונה שאתם רואים צולמה אחרי כמה וכמה ניסיונות כושלים.

כך למשל קרה למשפעינית רשת ממיאמי שניסתה להעלות תמונה שלה על שפת הים בביקיני. הבחורה הצעירה החזיקה את הטלפון שלה ורכנה מעל החול כדי לייצר תמונה מושלמת, אבל הדברים השתבשו מהר מאוד כשגל גדול הגיע והפילו אותה יחד עם הנייד שלה לתוך המים. בעקבות הנפילה שלה, גם החלק העליון של בגד הים נפל לה והיא נאלצה להסתיר מיד את החזה שלה שברח החוצה.

הגולשים כמובן ניצלו את ההזדמנות כדי להסתלבט עליה כשאחד הגיב לה: "זה כאילו שלאוקיינוס נמאס כבר מבחורות שמצטלמות בו אז הוא נקם".

ככה זה נראה כשהיא מצלמת

ואלה התמונות שהיא מפרסמת

עוד באותו נושא
משפיענית רשת חושפת את השקרים וההונאה מאחורי תמונות האינסטגרם

כמה רחוק תלכו? הגברים הללו שברו שיאים כדי לצלם את החברה שלהם לאינסטגרם


אבל כמובן שהיא לא היחידה שזה קרה לה וזה קורה גם לטובות ביותר. כך למשל קרה למרתה בארצ'וק היפהפיה, מיס יורו 2016 שרצתה להעלות תמונה מושלמת שלה על שפת הים. בארצ'וק, לה יש מעל חצי מיליון עוקבים באינסטגרם, ניסתה להצטלם בפוזה מגרה על שפת הים כשהיא יושבת עם רגליה על החוף עם בגד הים ההורס שלה.

אלא שלדאבונה היא נחשפה בדף האינסטגרם שנקרא influencersinthewild ובו מתועדות דווקא הפאשלות של המצטלמות. מרתה נראתה זוהרת ועשתה תנועה של נשיקה למצלמה, אלא שהים לא התחשב בה וגל קטן נתן לה דחיפה בישבן והפיל אותה פעם אחרי פעם.

וזו מרתה

תודו שהתמונה הסופית נראית טוב

הדוגמנית הפולניה ההורסת לא לקחה קשה את הפאדיחה שלה ואמרה ש"זה היה כיף גדול וצחקתי המון". זה גם הצחיק את העוקבים שלה, שבסופו של דבר קיבלו ממנה תמונה מושלמת על רקע השקיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully