וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות לקוחות ותג אימות כחול: צוקרברג הכריז על תוכנית מנויים בתשלום

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 8:50

מארק צוקרברג הכריז על שירות מנויים חדש ברשת החברתית - תמורת תשלום חודשי של 12 דולר. בתמורה תקבלו תג אימות כחול וגישה לשירות הלקוחות של החברה

וי כחול. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
וי כחול/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

רוצים וי כחול באינסטגרם? תשלמו: מנכ"ל ומייסד מטא (פייסבוק), מארק צוקרברג, הכריז אתמול (ראשון) על שירות חדש - Meta Verified, בדומה ל-Twitter Blue. צוקרברג הודיע כי המינוי החדש יעניק למשתמשים תג אימות כחול (וי כחול), שכבת הגנה נוספת למניעת התחזות וגישה לשירות לקוחות ותמיכה טכנית (ויש שיגידו שרק בשביל זה שווה לשלם).

צוקרברג הכריז על הפיצ'ר החדש בחשבון ה-Broadcast ("ערוצים") באינסטגרם, ובין היתר כתב כי השירות "התכונה החדשה תגביר את האותנטיות והאבטחה בשירותים שלנו". ומה המחירים? 12 דולר בחודש עבור הרשמה דרך אינסטגרם, או 15 דולר בחודש אם תרכשו את השירות דרך חנויות האפליקציות של גוגל ואפל.

בינתיים, השירות החדש יתחיל כניסוי באוסטרליה ובניו זילנד, ובהמשך צפוי להתרחב למדינות נוספות - אם לא יצוצו בעיות שאף אחד לא חשב עליהן. ומה הדרישות? פייסבוק לוקחת די ברצינות את עניין האותנטיות, ודורשת מהנרשמים תעודת זהות ממשלתית (כמו רישיון נהיגה או דרכון). על פי הערכות נוספות, חשבונות שקנו עוקבים מזוייפים לא יוכלו להירשם כמנויים. פרופילים שאומתו קודם לכן לא יידרשו לשלם או להירשם מחדש.

מה זה "וי כחול"?

מדובר בסימן ביקורת שמופיע לצד שם של חשבון אינסטגרם בחיפוש ובפרופיל. הוא מציין שהרשת החברתית אישרה שהחשבון הוא החשבון האמיתי של דמות ציבורית, ידוען או מותג שהוא מייצג. כצפוי, עם חיזוק הפופולריות של הפלטפורמות הפך התג למבוקש במיוחד. כעת, נראה שההכרזה החדשה עלולה להכעיס לא מעט ידוענים ש-"יאבדו" את החשיבות של הסימן הנחשק.

  • עוד באותו נושא:
  • אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully