וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחות רובוטית, יותר אנושית: האזינו לגרסה החדשה של סירי בעברית

עודכן לאחרונה: 20.2.2023 / 9:25

אחרי כ-7 שנים - העוזרת הקולית של אפל מקבלת שדרוג משמעותי, שיגיע בקרוב בעדכון גרסה לכלל המשתמשים במוצרי החברה. ויש גם גרסה גברית. האזינו

האזינו: שני הקולות החדשים של סירי בעברית/וואלה! טכנולוגיה

פרסום ראשון: עדכון iOS 16.4, שיגיע בחודש הבא למכשירי אייפון, כולל שדרוג משמעותי לסירי (העוזרת הקולית של אפל) בשפה העברית - כך עולה מבדיקה של מערכת וואלה! טכנולוגיה בגרסת הבטא, ששוחררה בשבוע שעבר למפתחים. הקול שליווה אותנו מהשקת סירי בישראל ב-2016 כעת מוחלף ב-2 קולות חדשים ואנושיים בהרבה משהיו. בנוסף לקול הנשי, כעת ניתן להגדיר לסירי בעברית קול גברי.

העדכון לסירי מגיע אלינו כחודשיים בלבד לאחר שזו התווספה אלינו בישראל גם בעדכון הגרסה האחרון לאפל טיוי, אחרי שנים ארוכות שבהן פעלה במוצרים הניידים של החברה בלבד, וכשלושה חודשים לאחר השקת המפות של אפל בארץ.

שאלה מרכזית שעולה כעת היא האם נזכה בקרוב גם לתמיכה בעברית עבור ה-HomePod, הרמקול החכם של אפל, ומכירתו באופן רשמי בארץ. בכל אופן, אין ספק שישראל נמצאת ברשימת המשימות של אפל.

סירי, אפל. ShutterStock
הקול שליווה אותנו מהשקת סירי בישראל ב-2016 כעת מוחלף ב-2 קולות חדשים/ShutterStock

סירי נוסדה בדצמבר 2007 על ידי דאג קיטלוס ואדם צ'ייר. ב־13 באוקטובר 2008 הודיעה החברה על גיוס מימון בסך 8,500,000 דולר. ב-28 באפריל 2010 נרכשה על ידי אפל וב-4 באוקטובר 2011 שולבה במערכת ההפעלה של האייפון 4S. התמיכה בעברית, כאמור, הגיעה מאוחר יותר - ב-2016, ולפני השקת iOS 6, הפונקציונליות של סירי מחוץ לארצות הברית הייתה מוגבלת די מוגבלת.

  • עוד באותו נושא:
  • סירי
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully