וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכוכבות הפורנו יש סיבה לדאגה? הבינה המלאכותית מאיימת להחליפן

5.3.2023 / 23:51

הבינה המלאכותית מאיימת לשנות את תעשיית הפורנו ולהחליף את כוכבות הפורנו האמיתיות בכאלו שנוצרו ע"י בינה מלאכותית. דוגמניות OnlyFans התבקשו להגיב: "אנשים רוצים לראות אותנו ערומות"

הכוכבת הוירטואלית ג'די וולס,/אתר רשמי, YouPorn

על רקע החשש שה-ChatGPT יגנוב לעובדי הצווארון הלבן את עבודתם, ההתקדמות הניכרת בטכנולוגיית הבינה המלאכותית עשויה גם להפוך את כוכבות וכוכבי הפורנו המפורסמים ללא רלוונטיים ומובטלים.

כוכבי פורנו שנוצרו בידי בינה מלאכותית - יצירות מחשב שנראות, מדברות ומחליפות מסרים בדיוק כמו אנשים אמיתיים - הם הדבר החדש בתעשיית התוכן למבוגרים בלבד - והם מאיימים להגיע למסך הקרוב אליכם. בפלטפורמת ההודעות הקבוצתיות Discord, הוקמה בשנה שעברה קהילה בשם Unstable Diffusion שמטרתה "לאמן בינה מלאכותית להשתפר בהפקת פורנו", על פי ה-Independent.

העיתון מדווח כי יש כעת חשש שצופי פורנו יעדיפו בקרוב את היצירות הממוחשבות על פני השחקנים האמיתיים, בהתחשב בכך שניתן לתכנת את הכוכבות להיות מושלמות, או כפי שציינו בקבוצה: "בעלות מותניים צרים וחזה גדול". ברגע שדמויות מושלמות שנראות כמו בני אדם אמיתיים לגמרי יככבו בסרטי פורנו, כבר לא יהיה צורך באדם "הלא מושלם". (וכן, זה שמדובר בפתרון מוסרי יותר שלא מצריך סחר בבני אדם או ניצול מיני לא עלו שם לדיון).

כוכבת פורנו שנוצרה ע"י בינה מלאכותית מול כוכבת OnlyFans, אלכס סים-וייז. Midjourney, צילום מסך
כוכבת פורנו שנוצרה ע"י בינה מלאכותית מול כוכבת OnlyFans, אלכס סים-וייז/צילום מסך, Midjourney

אולם, מספר יוצרי תוכן קינקי טוענים שההערכות הנוגעות לפורנו בינה מלאכותית מוגזמות - והם לא מודאגים לגבי סוף הקריירה שלהם. "לכל מי שחושב שתמונות שנוצרו בידי בינה מלאכותית של נשים עירומות לוהטות הולכות להרוס את כלכלת OnlyFans עבור נשים מהחיים האמיתיים, יש כנראה אי הבנה בסיסית של מה זה OnlyFans", הצהירה כוכבת OnlyFans לאורה לוקס בטוויטר בסוף החודש שעבר.

לוקס אומרת שהמנויים שלה מעדיפים חיבור אישי ש"כוכבים" שנוצרו ע"י בינה מלאכותית לא יוכלו לספק. צרכנים רבים מעדיפים גם תוכן לא מושלם - כפי שמעידה עלייתם של סרטוני חובבים והתרחקות מסרטונים מופקים.

"אנשים לא נרשמים ל-OnlyFans שלי כי הם רוצים לראות אישה עירומה אקראית", היא הוסיפה, "הם נרשמים ל-OnlyFans שלי כי הם רוצים לראות א-ו-ת-י עירומה, במיוחד על סמך קשר פארא-חברתי שנוצר בעקבות מעקב אחרי בפלטפורמות מדיה חברתית אחרות".

"'ציצים השייכים לדמות מציאותית שנוצרה בידי בינה מלאכותית לעולם לא יהיו מעניינים כמו ציצים השייכים לבחורה שאני מנויה אליה ב-YouTube, לא משנה כמה תמונת הבינה המלאכותית 'מושלמת' או מושכת באופן קונבנציונלי", המשיכה לוקס.

שחקניות פורנו שנוצרו בבינה מלאכותית

"הם נרשמים ל-OnlyFans שלי כי הם רוצים לראות א-ו-ת-י עירומה"

יוצרת התוכן העמיתה, אלכס סים-וייז, מאמינה שהחרדה מפני כוכבי פורנו המיוצרים בידי בינה מלאכותית לא תימשך לאורך זמן. היא אומרת שכוכבי פורנו רבים כבר משתמשים באלמנטים של בינה מלאכותית כדי לגרום לעצמם להיראות שונה בתמונות ובסרטונים שלהם.

"יש תת-מדור שלם של יוצרים שמשנים את זהותם", אמרה ל-Independent. "אני חושבת שיוצרי OnlyFans כבר השתמשו בטכנולוגיה מהסוג הזה מבלי לדעת זאת לפעמים, עם כל האפליקציות שאנו משתמשים בהן כדי לערוך את התוכן שלנו. הם כולם בינה מלאכותית, בעצם, והם הופכים להיות יותר ויותר בינה מלאכותית".

היא הוסיפה: "אנשים יאוננו על כל אחד. הם יאוננו על החזאי, או שהם יאוננו על הקצב האהוב עליהם, מישהו שהם רואים כל יום. אתה לא יכול לשלוט בחומרי האוננות של אנשים".

עוד בנושא

סקרלט ג׳והנסון על המוקד: סרטוני הפורנו המזויפים שאף אחד לא יכול להתחמק מהם

לכתבה המלאה

אלכס סים-וייז: "אנשים יאוננו על כל אחד"

הסקסולוגית נס קופר הוסיפה שבינה מלאכותית פשוט לא יכולה לשחזר את המורכבות והניואנסים של המיניות האנושית. "אני בספק רב אם אי פעם יהיה פורנו אחד ששולט בכולם, מכיוון שלא כך פועל המוח שלנו כשמדובר בפנטזיות מיניות ודימויים ארוטיים", אמרה קופר, "בפשטות, כולנו שונים ונהנים מדברים שונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully