וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר תדרוש כסף על אבטחת החשבון, ולנו יש פתרון

עודכן לאחרונה: 6.3.2023 / 13:48

עוד הפתעה מבית אילון מאסק: טוויטר לא תאפשר לכם לאבטח את חשבון דרך אימות דו-שלבי באמצעות הודעת סמס - אלא אם תשלמו. מה הפתרון? הנה מדריך קצר

טוויטר. רויטרס
טוויטר/רויטרס

טוויטר הודיעה לאחרונה כי החל מה-20 במרץ, משתמשים שלא נרשמו לשירות הפרימיום Twitter Blue לא יוכלו יותר להפעיל אימות דו-שלבי באמצעות הודעת סמס. עד עתה, גולש שביקש לשנות סיסמה או להיכנס לחשבון שלו ממכשיר חדש, היה מקבל מהאפליקציה קוד אימות בהודעת סמס. מאותו תאריך, אפשרות זו לא תהיה קיימת יותר ומי שרוצה להגן על החשבון שלו צריך להגדיר כעת שימוש באפליקצית אימות חיצונית למטרה זאת. החשש העיקרי כעת הוא שרשתות חברתיות נוספות, כמו מטא לדוגמה, ידרשו תשלום מהשתמשים כדי לאבטח את החשבון.

"הבעיה היא שמעט משתמשים מודעים לאפשרויות האלה ורובם גם לא אוהבים להתעסק עם הצדדים הטכניים של הגדרת אימות דו-שלבי- למרות זאת, המודעות חשובה כי מדובר בפרטיות ובבטיחות של כל אחת ואחד מהמשתמשים", מסביר עידן רינג, סמנכ"ל קהילה וחברה באיגוד האינטרנט הישראלי.

באיגוד האינטרנט הישראלי מפרסמים בשעה זו מדריך מקיף ובו ממליצים לגולשים להשתמש באפליקציות חיצוניות של גוגל ומייקרוסופט אשר יהוו אימות דו שלבי ושבכוחן להחליף את הודעת סמס. באיגוד מציינים כי על אף מספר חסרונות שיש לאותן אפליקציות- הן חינמיות ומספקות שכבת הגנה נוספת ולכן מומלץ להשתמש בהן.

אימות דו-שלבי הוא תכונת אבטחה שמוסיפה שכבת הגנה נוספת לחשבונות המקוונים ולנכסים דיגיטליים, מה שמקשה על תוקפים ופורצים לקבל גישה למידע הרגיש שלכם ברשתות. בעוד ששימוש בהודעות סמס היא הדרך המסורתית להגדרת אימות דו-שלבי, יישומי צד שלישי (אפליקציות) כמו Google Authenticator ו-Microsoft Authenticator הופכים יותר ויותר פופולריים ומציעים כמה יתרונות חשובים, ויכולים להיות תחליף נהדר לדרישה של טוויטר. את המדריך המלא תוכלו למצוא בלינק.

כזכור, לפני כחודש הודיעה טוויטר כי מנויי טוויטר בלו בארה"ב יכולים לפרסם ציוצים ללא מגבלת ה-280 תווים הרגילה, ועד 4000 תווים לציוץ בודד. בטוויטר מודעים לכך שאנשים עדיין לא רוצים לראות מגילות של 4,000 תווים בפיד, ולכן רוב הציוץ יוסתר מאחורי "קרא עוד", כאשר רק 280 התווים הראשונים מוצגים ברגיל, לא ברור אם האפשרות החדשה תפתה משתמשי פייסבוק או המתחרה החופשית מסטודון לחזור הביתה לציפור הכחולה.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully