וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר מאפשרת למנויים משלמים לפרסם ציוצים ארוכים של 4000 תווים

עודכן לאחרונה: 9.2.2023 / 12:50

הסוף ל-"שרשור ארוך, מתחילים"? מנויי טוויטר בלו בארה"ב יכולים עכשיו לפרסם ציוצים ללא מגבלת ה-280 תווים הרגילה, ועד 4000 תווים לציוץ בודד. במקביל, הרשת ככל הנראה החלה לסבול מבעיות טכניות

טוויטר. רויטרס
טוויטר/רויטרס

רשת טוויטר קמה על העובדה שהטקסטים בה היו מוגבלים באורכם. לעומת פייסבוק שהיא בת בערך אותו הגיל, טוויטר התייחדה בזה שפוסטים בה, הציוצים, מוגבלים ל-140 תווים (אורכה של הודעת סמס סטנדרטית באנגלית), ואחר מכן הועלתה המגבלה ל-280, ועדיין, המגבלה הזו דרשה יצירתיות ויצרה לטוויטר את האופי המיוחד שלה. עכשיו מנויי טוויטר בלו בארה"ב, יכולים לחפור לכם בלי להידרש לשרשור ציוצים ארוך, עם העלאת המגבלה לציוץ בודד ל-4000 תווים.

בטוויטר מודעים לכך שאנשים עדיין לא רוצים לראות מגילות של 4,000 תווים בפיד, ולכן רוב הציוץ יוסתר מאחורי "קרא עוד", כאשר רק 280 התווים הראשונים מוצגים ברגיל, לא ברור אם האפשרות החדשה תפתה משתמשי פייסבוק או המתחרה החופשית מסטודון לחזור הביתה לציפור הכחולה.

הלחץ להגדיל את כמות המנויים המשלמים על טוויטר בלו הוא מובן. כרגע יש לטוויטר על פי הדיווחים רק 180,000 מנויים משלמים בארצות הברית, וקצת פחות מ-300 אלף בכל העולם. ועדיין, נראה שמאסק רחוק מהיעד של להפוך חצי מההכנסות של טוויטר להכנסות ממנויים.

וכמו שחזינו כאן, הלחץ על טוויטר גובר בעוד חזית: הרשת מתפרקת ברמה הטכנית. אמש דיווחו משתמשים כי פעולות ליבה שגרתיות כמו שליחת הודעות ישירות או ציוצים לא זמינים לכמות גדולה של משתמשים, לרבות הודעה משונה ש-"עברו את מכסת הציוצים היומית". טוויטר אכן שמה תקרה לכמות ציוצים יומית, אבל היא גבוהה מאוד: 2,400 ציוצים ליום ו-500 הודעות ישירות. ועדיין נראה שהתקלות גורמות לה לחסום משתמשים שלא הגיעו לאותה תקרה. התקלה ככל הנראה תוקנה כעבור מספר שעות.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully