וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתימה של סטיב ג'ובס מוצעת למכירה במאות אלפי שקלים

עודכן לאחרונה: 21.3.2023 / 9:06

עם חזרתו לאפל בשנת 2000, חתם המייסד האגדי על תעודת הוקרה לעובדת שציינה 10 שנים בחברה. היום, הפריט הזה שווה הרבה יותר ממה שכולנו יכולים לדמיין

לוחית ההוקרה עליה חתום סטיב ג'ובס. Moments In Time,
תעודת ההוקרה עליה חתום סטיב ג'ובס/Moments In Time

מאז מותו בשנת 2011, לאט מעט מכירות פומביות ומכרזים שונים נערכו למכירת פריטיו האישיים של מייסד אפל, סטיב ג'ובס. כעת, תעודת הוקרה (במקור צויין כלוחית הוקרה) עליה חתום ג'ובס מוצע למכירה בבית המכירות Moments In Time, בסכום חסר תקדים של 95 אלף דולר. לאורך חייו, ג'ובס היה סרבן חתימות ידוע, כך שהפריטים הבודדים שכוללים את כתב ידו שווים לא מעט.

לוחית ההוקרה הוענקה לסוזן לינדברג, עובדת בחברה שציינה 10 שנות עבודה. הפריט נחתם על ידי ג'ובס בשנת 2000, זמן קצר לאחר חזרתו לאפל. על הלוחית שמוצעת למכירה נכתב: "תעודה זו מכירה באלה שתרמו עשור של הישג להצלחה הפנומנלית של אפל. אפל מכבדת אותך לא רק על הכישרון שלך, ההתלהבות והאנרגיה, אלא גם על עשר שנות היצירתיות והמחויבות שלך לקריירה. אנו מקווים שתמשיכי להאמין, כמונו, שהמסע כשלעצמו הוא התגמול הטוב ביותר".

סטיב ג'ובס באירוע ההכרזה על האייפון הראשון, 2007. GettyImages
סטיב ג'ובס - סרבן חתימות ידוע/GettyImages

בסך הכל, לינדברג עבדה באפל 25 שנה, כאשר בהמשך מונתה בהמשך לתפקיד בכיר במחלקת השיווק ושמות המוצרים, לפני שעזבה בשנת 2013. הערכות הן כי בסופו של דבר הפריט יימכר במחיר אף גבוה יותר.

בחודש שעבר נמכר דגם של האייפון הראשון, סגור באריזה, במכירה פומבית בארה"ב בסכום של 63 אלף דולר. קארן גרין, הבעלים של המכשיר, סיפרה בראיון ל-Insider שקיבלה את האייפון במתנה מחבריה בשנת 2007. בחודש אוקטובר 2022 פורסמה מכירה גדולה נוספת - אייפון דור ראשון סגור באריזה נמכר בכמעט 40 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully