וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדמיה חושפת: כך ייראה האייפון 15 פרו?

עודכן לאחרונה: 9.4.2023 / 11:11

אנחנו נמצאים במרחק של כ-5 חודשים מאירוע ההכרזה השנתי של אפל - והשמועות נמשכות. באתר 9to5Mac יצרו הדמיות של האייפון הבא, המבוססות על שרטוטים שדלפו לרשת

אייפון 15 פרו. 9TO5Mac,
אייפון 15 פרו/9TO5Mac

עוד יום, עוד דיווחים על סדרת האייפון 15: אתר 9to5mac פרסם בסוף השבוע הדמיות של דגמי האייפון 15 פרו, אותן תמונות ממוחשבות מגיעות מתוך קובץ CAD שהודלף. כפי שאפשר להבחין, אחד השינויים שיגיעו בדגם הפרימיום הבא של אפל הוא מסגרת בחיתוך חד עם קצוות קמורים - רעיון עיצובי שמזכיר גם את דגמי ה-MacBook Pro החדשים (בגודל 16 ו-14 אינץ'), שכוללים מעטפת מעוקלת בחלק התחתון.

וזה לא הכל, מסגרת המסך צפויה להיות צרה יותר - תצוגה מקצה-לקצה ללא שוליים שחורים. עוד מסבירים ב-9to5mac כי לפי הרישומים שהגיעו אליהם, בליטת מערך הצילום של האייפון 15 פרו עשוי להיות עבה יותר מזה של האייפון 15 פרו מקס.

אייפון 15 פרו. 9TO5Mac,
בליטת מערך הצילום של האייפון 15 פרו עשוי להיות עבה יותר מזה של האייפון 15 פרו מקס/9TO5Mac
אייפון 15 פרו. 9TO5Mac,
גם צבע חדש בדרך?/9TO5Mac

באם ההדמיות שהודלפו נכונות, הם מחזקים טענה שכבר פרסמנו כאן בערוץ, שאפל עומדת לשנות את צורת הכפתורים במכשיר האייפון הבא - לכפתורי נגיעה אחודים עבור עצמת הצליל (במקום שני כפתורים נפרדים), וכפתור השתקה דומה, במקום המתג הקיים בדגמים הקודמים.

ומה עוד אנחנו יודעים? על פי דיווח קודם באתר MacRumors, המבוסס על מקור ברשת החברתית הסינית Weibo, אפל צפויה להעלות את המחירים של דגמי האייפון 15 פרו (או "אולטרה" לפי דיווחים אחרים). למעשה כל עליית מחיר תגרום לשני דגמי הפרימיום של החברה לחצות לראשונה את רף ה-1,000 דולר כמחיר ההתחלתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully