וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור האמיתי והמצמרר מאחורי סרטון הגברת הסרבית המרקדת שרץ בטיקטוק

23.4.2023 / 0:01

סרטון מטריד המציג אישה סרבית רוקדת לבדה ברחוב בשעת לילה זכה למיליוני צפיות בטיקטוק, כשרבים מנסים לפענח מה עומד מאחוריו והאם האישה הקריפית אמיתית. הנה מה שהצלחנו לפענח

נאישה הסרבית הרוקדת/טיקטוק

לאחרונה כל מי שמכור לטיקטוק מדבר על הגברת הסרבית המקריפה שצולמה רוקדת לבדה ברחוב בשעת לילה מאוחרת. הסרטון המטריד שמציג את הגברת רוקדת כאילו היא נגועה בדיבוק הופץ ברשת וצבר מיליוני צפיות.

הסרטון פורסם בפברואר השנה ע"י משתמש בשם @aatc13 ללא יותר מדי פרטים. לצדו נכתב: "היזהרו חבר'ה" ומתחת מופיעים ההאשטאגים #dancingladyserbia ו-#horror. בסרטון נראית האישה המסתורית רוקדת עם הגב למצלמה ברחוב כשברקע מתנגנת מוזיקה מצמררת. התיעוד צבר מעל 78 מיליון צפיות ו-6.5 מיליון לייקים. התגובות מלאות באנשים שהביעו את רגעי האימה שלהם בעת הצפייה בסרטון ("דמיינו שהיא מסתובבת ומביטה בכם דרך החלון"). הנה הסרטון למקרה שפספסתם אותו:

הצפייה על אחריותכם בלבד:

בהמשך פורסם סרטון נוסף של הגברת המרקדת עם הסבר די קריפי, לפיו האישה תתקוף בסכין כל מי שהיא שומעת או רואה: "מאמינים ששד שולט בה, אותו אתם יכולים לראות ממש כאן". בחיפוש מהיר ברשת תמצאו עוד ועוד סרטונים של אישה מרקדת כשגבה פונה למצלמה, כשבאחד מהם היא אף מסתובבת ונראית רצה לכיוון המצלמה עם סכין בידה.

הנה הסבר די קריפי לאישה הסרבית:

אז בדקנו ומתברר שהסרטון המקורי עלה כבר ב-2019, כשאז עד ראייה דיווח שהאישה קפצה מול מכוניות ואנשים ואיימה עליהם בסכין. עד הראייה טען שהאישה לא הייתה בקו השפיות. על פי הדיווחים, הסרטון המקורי תועד בבלגרד, סרביה, כשהאישה לכאורה נצפתה לראשונה רוקדת ליד בית חולים בעיר.

עוד בוואלה!

מיהי הדמות המטרידה "לואב" שמופיעה בלי הזמנה בתמונות בינה מלאכותית?

לכתבה המלאה

הנה עוד שלל תיעודים שלה, כולל הסרטון המקורי:

צופים מאמינים שזו אכן אותה אישה בסרטונים הישנים והחדשים - אך חושדים שמדובר במתיחה. עד כה אין הוכחות לקיומה של האישה המסתורית ולא נרשמו דיווחים רשמיים על מקרים של הריגה או תקיפת בני אדם. המשטרה המקומית קיבלה שלל דיווחים על קיומה של האישה המסתורית אך כשהרשויות פתחו בחקירה, הם לא מצאו שום זכר לגברת - מה שרק חיזק את הטענה שמדובר בסוג של אגדה אורבנית.

המשטרה הסיקה מהר מאוד שמדובר במתיחה אך השמועות על הופעתה במקומות ציבוריים עלו אז בכלי התקשורת ועוררו סערה.

לנו זה הזכיר את תופעת הליצנים
ליצנים ברחובות מטילים אימה - והמשטרה קוראת לציבור: "אל תפגעו בהם"

סיורים ודיווחים בפייסבוק: כך נאבקים בהפחדות ה"ליצנים"

והנה היא מסתובבת למצלמה:

העלייה בכמות הסרטונים גרמה למשטרה שוב להראות עניין במקרה ולנסות לגבש תיק עם ראיות מתועדות.

צופים חדי עין ציינו שתנועות הריקוד שלה בסרטונים דומות לריקוד סרבי מסורתי בשם "Kola". לצערנו, אין אפשר לדעת בוודאות האם האישה קיימת או לא - ואולי יש דברים שעדיף לא לדעת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully