וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים סטיקרים? החידוש הבא של וואטסאפ ישמח אתכם

עודכן לאחרונה: 19.4.2023 / 9:48

אפליקציית המסרים משתדרגת ומאפשרת מעתה לייצר סטיקרים באופן מהיר יותר. החלק הפחות משמח: הפיצ'ר זמין כרגע רק למשתמשי אייפון

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

אוהבים להכין מדבקות משלכם עם בדיחות פנימיות ולשלוח בקבוצת החברים? יש לנו חדשות טובות בשבילכם: בעדכון ששוחרר אתמול ל-iOS (אייפון), מאפשרת אפליקציית המסרים להדביק תמונות שנחתכו בגלריה - וליצור מהם סטיקרים באופן מהיר. עד היום ניתן היה לייצר סטיקרים בוואטסאפ באמצעות אפליקציות צד שלישי בלבד.

כידוע, אחד מהפיצ'רים המרכזיים במערכת ההפעלה iOS 16 הוא האפשרות לגזור אובייקטים בתמונות, בין אם זה אדם, חיה או חפץ מסוים. כדי לעשות זאת, לחצו לחיצה ארוכה על התמונה בגלריה באייפון - עד שהמסגרת מסביב לדמות המרכזית תהפוך לצבע לבן.

ניתן לעדכן את האפליקציה כבר עכשיו בחנות האפליקציות של אפל, AppStore, ולהשתמש בפיצ'ר החדש. נכון לכתיבת שורות אלה, לא ידוע אם האפשרות תגיע גם למכשירי אנדרואיד, בהם גלקסי סמסונג, שמאפשרים גם כן לחתוך אובייקטים בצורה דומה.

בסוף השבוע האחרון הודיעה וואטסאפ על מספר פיצ'רים חדשים להגברת האבטחה בחשבון בהם: כלי להגנה על החשבון, אימות מכשיר וקודי אבטחה אוטומטיים. עתה, וואטסאפ מוסיפה "בדיקת רישום" במכשיר הישן על מנת לוודא שאכן מדובר באותו בעל חשבון. פיצ'ר זה אמור להגן על המשתמשים מניסיונות העברת החשבון שלהם למכשירים אחרים ללא רצונם. במקרה שבו המכשיר נגנב, ניתן יהיה להשאיר את המידע על מכשיר אחד בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully