וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע היסטורי: צוקרברג הכריז על שינוי משמעותי בוואטסאפ

עודכן לאחרונה: 25.4.2023 / 19:26

כולנו חיכינו לזה בסבלנות - והנה זה קורה. לראשונה, אפליקציית המסרים מאפשרת לנו להתחבר לאותו חשבון וואטסאפ מכמה מכשירים במקביל, לסנכרן את ההודעות בזמן אמת. כך זה יעבוד

וואטסאפ. וואטסאפ, ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock, וואטסאפ

בעוד שהאפשרות להתחבר לחשבון וואטסאפ ממספר מכשירים במקביל בגרסת הדפדפן (Web) קיימת כבר תקופה ארוכה, עדיין נותרה מגבלה של טלפון סלולרי בודד וראשי. היום (שלישי) הודיע מנכ"ל ומייסד מטא (פייסבוק), מארק צוקרברג אפשרות חדשה - חיבור לאותו חשבון וואטסאפ בעד ארבעה מכשירים במקביל.

עם ההשקה, ההודעות ששלחנו יסונכרנו בין מכשירים בזמן אמת, בכל המכשירים המחוברים. כך שגם אם מכשיר אחד כבוי, ניתו יהיה לגשת לאפליקציה במכשירים אחרים. בחברה מסרו כי העדכון יגיע בהדרגה לכלל המשתמשים במהלך השבועות הקרובים, כולל ישראל, ותהיה זמינה במכשירי iOS ואנדרואיד כאחד.

איך זה יעבוד? במקום להזין את מספר הטלפון במהלך ההגדרה ולהיכנס כרגיל, וואטסאפ הוסיפה אפשרות חדשה - "קישור לחשבון קיים". האפשרות תיצור קוד QR שנצטרך לסרוק בעזרת הטלפון הראשי בלחיצה על "קשר מכשיר" בהגדרות.

וואטסאפ הוא אחד משירותי ההודעות הגדולים ביותר בעולם עם יותר מ-2 מיליארד משתמשים. בתחילת השבוע הודיעו בחברה על פיצ'ר חדש המכונה "השאר בצ'אט" (Keep in chat), שיאפשר לשמור הודעות שהוגדרו בצ'אט תחת "הודעות זמניות" ולשמור אותן - אם שולח ההודעה המקורית יאשר לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully