וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: הסמארטפון התפוצץ - בת 8 נהרגה

עודכן לאחרונה: 28.4.2023 / 13:50

בת ה-8 שיחקה במכשיר מתחת לשמיכה - ומתה כתוצאה מפיצוץ פתאומי. משיאומי נמסר בתגובה: "אנו עומדים לצד המשפחה בתקופה קשה זו ומקווים לתמוך בהם בכל דרך אפשרית"

טלפון שהתפוצץ. ShutterStock
הדמיה: סמארטפון חרוך/ShutterStock

סמארטפונים מתפוצצים וסוללות מתלקחות אינם דבר חדש, ולמרבה הצער הפעם זה הסתיים במוות: לפי הדיווחים, הסמארטפון שהתפוצץ גבה את חייה של ילדה בת 8 בשם אדיתיאשרי מהודו. לפי הדיווח באתר asianetnews, הצעירה השתמשה במכשיר Redmi Note 5 Pro - טלפון חכם של שיאומי שהושק בשנת 2018.

על פי העדויות, הטלפון התחמם יתר על המידה - והרג את הצעירה במקום. צוות הזיהוי הפלילי שיתף את המשטרה המקומית בממצאים ראשוניים ואסף שאריות הטלפון החרוך מהמקום כדי לבצע בדיקה מפורטת יותר. לטענת המשטרה, אדיתיאשרי נפצעה בצורה חמורה כתוצאה מפיצוץ, שהוביל גם לכריתת אצבעות יד ימין ושבירת כף ידה.

לדברי אשוק קומאר, אביה של הצעירה, הסבתא סיפרה למשטרה שהילדה שיחקה בטלפון הנייד שלה כשהיא שוכבת מתחת לשמיכה. באותו הזמן, היא נגישה למטבח להביא אוכל, ועם שובה שמעה פיצוץ עז - ומצאה את נכדתה שוכבת בשלולית דם. משיאומי נמסר בתגובה לפרסומים: "בטיחות הלקוחות היא בעלת חשיבות עליונה, ואנו מתייחסים לעניינים כאלה ברצינות רבהבהנושא נמצא כעת בבדיקה. אנו נעבוד עם הרשויות על מנת לקבוע את הסיבה האמיתית לאירוע ונתמוך בהן בכל דרך הנדרשת".

בספמבר 2022 הופץ תיעוד ברשת כי סמארטפון החברה של שיאומי, מדגם Redmi Note 11T Pro התלקח בכיסו של משתמש - והוביל לכוויה קשה ברגלו.

איך תמנעו מקרים מהסוג הזה?

ראשית, לפי הוראות יצרניות הסמארטפונים וגם המלצות מומחים בתחום - אין להשתמש במכשיר במצב טעינה. כמו כן, בעיות בסוללה נובעות בעיקר בשל הטענה לא נכונה, שימוש במטען, סוללה או בכבל שאינם מקוריים או בחשיפת הסמארטפון לשמש בתדירות גבוהה. בנוסף, תיקון של הסמארטפון במעבדה שאינה מורשית עלול להוביל לפגיעה ברכיבים חיוניים.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully