וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: סמארטפון של שיאומי התפוצץ בכיס של משתמש

עודכן לאחרונה: 28.4.2023 / 9:39

יממה לאחר הדיווח על מותה של בת 8 בהודו כתוצאה מפיצוץ טלפון חכם של היצרנית הסינית - דיווח נוסף, שפורסם מספר שבועות לפני האירוע הטרגי, מעורר סערה ברשת. מהחברה טרם נמסרה תגובה

הסמארטפון שהתפוצץ. Naveen Dahiya @naveendahiya,
הסמארטפון שהתפוצץ/Naveen Dahiya @naveendahiya

הפעם זה הסתיים בשלום: לפי תיעוד שהופץ ברשת, סמארטפון של שיאומי מדגם Redmi Note 12 Pro התלקח בכיסו של משתמש בהודו. מדובר בסמארטפון פופולרי במיוחד, שנמכר גם בישראל ביבוא רשמי, ובתמונות שפורסמו ניתן להבחין בטלפון החרוך. העדות פורסמה בציוץ בטוויטר כשבוע לפני האירוע הטרגי שדווח אתמול (חמישי), בו ילדה בת 8 נהרגה כתוצאה מפיצוץ סמארטפון אחר של שיאומי, Redmi Note 5 Pro.

"ב-13 בפברואר רכשתי את הסמארטפון Redmi Note 12 Pro. ב-11 באפריל, בזמן העבודה, הטלפון היה בכיס העליון של החולצה שלי. הרגשתי צריבה ושמתי לב שהטלפון שלי בוער", כתב הבעלים של המכשיר, נווין דאהיה, בציוץ בטוויטר, והוסיף: "מיהרתי להוציא את הטלפון שלי מהכיס ולהניח אותו על הקרקע כדי למנוע ממנו להתלקח. תודה לאל, לא נגרם נזק לבריאות שלי. עם זאת, הטלפון נהרס לחלוטין".

לדבריו, על אף שפנה לשירות הלקוחות של ענקית הטכנולוגיה הסינית, הוא לא קיבל תשובה עניינית משירות, והדגיש כי יפנה להליכים משפטיים מול התאגיד אם לא יקבל התייחסות משביעת רצון לאירוע שכמעט עלה לו בחייו. מהחברה טרם נמסרה תגובה.

כאמור, סמארטפון של שיאומי שהתפוצץ גבה את חייה של ילדה בת 8 בשם אדיתיאשרי מהודו. לפי הדיווחים, הצעירה השתמשה במכשיר Redmi Note 5 Pro - טלפון חכם של שיאומי שהושק בשנת 2018.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully