וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אם זה פחות מתאים לכם: פייסבוק הודיעה שתתמקד ברילס

עודכן לאחרונה: 3.5.2023 / 9:30

הרשת החברתית ממשיכה לשים דגש על סרטונים - ותתמקד גם בפלטפורמה המרכזית, פייסבוק, ברילס. לדבר החברה, נרשמים בכל יום יותר מ-2 מיליארד שיתופים מחדש של סרטונים בפורמט-קצר

מטא. ShutterStock
מטא/ShutterStock

חברת מטא (פייסבוק) הודיעה אמש (שלישי) על דרכים חדשות לגלות סרטוני רילס (Reels) בפייסבוק. לפי הודעת החברה, היא תעדכן את מסך Facebook Watch וכך תאפשר גילוי ישיר של סרטוני רילס, יוצרי תוכן וטרנדים חדשים בפלטפורמה - המותאמים לתחומי העניין של האנשים. בנוסף, בחלקו העליון של המסך, בתפריט הניווט, תתאפשר גישה ישירה לצפייה ברילס - וכן תתאפשר לראשונה גלילה חלקה בין סרטונים בפורמט ארוך לסרטונים בפורמט קצר בפייסבוק.

כפי שפורסם בסוף השבוע, סרטוני הרילס ממשיכים להיות הפורמט הצומח ביותר בפלטפורמות של החברה. בפייסבוק בלבד, נרשמים בכל יום יותר מ-2 מיליארד שיתופים מחדש של סרטונים בפורמט-קצר - גידול של פי 2 בששת החודשים האחרונים.

בנוסף, החברה הודיעה כי תשיק שני כלים שיעניקו לאנשים יותר שליטה על תכני ה-Reels שהם רואים בפלטפורמה:

הראה עוד/פחות (Show More/Show Less) - יאפשר למשתמשים להחליט אילו סרטונים הם ירצו לראות יותר או פחות בפיד שלהם - דרך תפריט שלוש הנקודות שנמצא בתחתית כל סרטון. בחירה ב-"עוד" תגדיל זמנית את הציון שלו בפיד המדורג, כמו גם של סרטונים דומים לו - ולהיפך. בעזרת משוב הישיר, פייסבוק מעוניינת להפוך את הדירוג של סרטוני Reels לחכם ומותאם יותר להעדפות של אנשים.

תוויות הקשר (contextual labels) - שיספקו לאנשים מידע בנוגע לסיבה בגינה הם נחשפים לסרטון מסוים (למשל: כי חבר/ה אהבו את הסרטון).

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully