וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: הטלפון הנייד עלה בלהבות וכמעט הרג את בעליו

עודכן לאחרונה: 21.5.2023 / 9:57

בפעם השלישית בתוך חודש: גבר בן 76 ניצל ממוות אכזרי לאחר שטלפון סלולרי התלקח בכיסו - ועלה באש. קטע שהופץ ברשתות החברתיות מציג את השניות המבהילות

רגע הפיצוץ. Manorama News,
רגע הפיצוץ/Manorama News

גבר בן 76 מהודו ניצל בנס מפציעה וממוות לאחר שהסלולרי שלו התפוצץ בכיסו - כך לפי דיווח שפורסם ב-Manorama News. האירוע התרחש בעיר טריסור (Thrissur) שבמדינת קראלה שבדרום-מערב הודו, ובתיעוד ממצלמות האבטחה שפורסם בתקשורת בהודו נראה כיצד המכשיר מתפוצץ, מעלה עשן, עולה בלהבות - וכמעט הורג את בעליו.

האירוע התרחש בחנות תה מקומית בעיר, ובקטע שפורסם נראה כיצד האש מתפשטת במהירות על בגדיו של הגבר בן ה-76 - שמזנק מהכיסא, מפיל את כוס המשקה ומכה על הלהבות בחוזקה. לאחר האירוע, המשטרה המקומית מסרה כי מדובר במכשיר סלולרי מסוג פיצ'ר-פון (טלפון מהדור הישן) של מותג לא מוכר, שנקנה לפני כשנה ב-1,000 רופי (כ-44 שקלים), ולא כולל אחריות.

"זה יכול היה להיות אסון גדול. בחסדי השם חיי ניצלו. גם צוות המסעדה לא נפגע. נכון לעכשיו, אני לא חושב להגיש תביעה", מסר הגבר בראיון.

זהו האירוע השלישי בהודו בתוך פחות מחודש, שבו טלפון סלולרי מתפוצץ בפתאומיות. לפני כחודש סמארטפון מדגם Redmi Note 5 Pro של שיאומי, גבה את חייה של ילדה בת 8 בשם אדיתיאשרי. על פי העדויות, הטלפון התחמם יתר על המידה - והרג את הצעירה במקום. יממה לאחר מכן, סמארטפון אחר של שיאומי, מדגם Redmi Note 12 Pro, התפוצץ ופצע את בעליו.

  • עוד באותו נושא:
  • טלפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully