וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה למסיבות הסקס הסודיות של בכירי ההייטק בעמק הסיליקון

4.6.2023 / 0:09

הם אולי נראים לכם תמימים וחנונים, אך אנשים שלקחו חלק במסיבות הסקס הנועזות של המייסדים והמשקיעים של חברות הטכנולוגיה הגדולות מספרים עד לאן הם מותחים את הגבולות המיניים שלהם - וזה רחוק יותר מכל מה שאתם יכולים לדמיין

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

– הסדרה שמציצה למועדון הסקס של כוכבי הוליווד/Naked SNCTM/Showtime

כשספרה של אמילי צ'אנג, שנועד לחשוף את כל האמת על מסיבות הסקס של עולם ההייטק, יצא לאור אי שם ב-2018, הוא עורר סערה תקשורתית עם טענות על ניצול נשים לטובת סיפוקם המיני של גברי התעשייה. צ'אנג, כתבת של רשת החדשות בלומברג בעמק הסיליקון בקליפורניה, כתבה בספרה "ברוטופיה: לשבור את מועדון הגברים של עמק הסיליקון" על מסיבות הסקס הסודיות שנערכות בסיליקון ואלי - במסגרתן מופעל לחץ אדיר על נשים, עובדות החברה, לצרוך סמים ולהשתתף באורגיות שבסופן מחוסלת להן הקריירה והן הופכות לאובייקט מיני בעיני המנהלים.

לאחר שפורסם כי בוב לי, מייסד קאש אפ (Cash App), נרצח בדקירות סכין ב-4 באפריל, מקורביו סיפרו כי לי התמכר ל"סקס המחתרתי ולמסיבות הסמים של עמק הסיליקון" וכי הוא רק אחד מאנשי ההייטק הרבים שנטלו חלק בסצנת הסווינגרס החופשית. מקורות טוענים כי מה שמכונה "הלייף סטייל של עמק הסיליקון" - כלומר פתיחות מינית, התנסויות עם סמים ותחושה כללית של התנהגות מופקרת - אינו נדיר בקרב מגזר מסוים של מנהלי טכנולוגיה ויזמים באזור מפרץ סן פרנסיסקו.

מעדויות של גברים ונשים שהשתתפו במסיבות, המארגנים הם מייסדים, משקיעים ויזמים - חלקם מוכרים היטב - באזורי יוקרה שונים כגון אחוזות בשכונת פסיפיק הייטס האמידה של סן פרנסיסקו, פרברי אתרטון שבקליפורניה, חופי מליבו ואפילו על יאכטות באיביזה. המסיבות נפרשות לרוב על גבי כל סוף השבוע ונערכות לעיתים קרובות כל כך עד שהן מאבדות מחשיבותן.

נאמר כי יזם ההייטק שנרצח, בוב לי, השתתף במסיבות סקס וסמים מחתרתיות. Facebook, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
יזם ההייטק שנרצח, בוב לי, השתתף במסיבות סקס וסמים מחתרתיות/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, Facebook

בכיר אחד בעמק הסיליקון נזכר שהשתתף במעין "טקס סקס" קבוע שפופולרי בקרב אנשי ההייטק, שלדבריו התקיים במה שנראה כמו מחסן. "במפלס העליון היה חלל משחקים עם מזרונים בפנים ומגבות בחוץ", אמר המקורב ל-Post, "זה היה כמו ללכת לאירוע טק, חוץ מזה שכולם הורידו את הבגדים באיזשהו שלב ועלו למעלה לעשות סקס".

עוד בוואלה!

חשיפה: כך מנוצלות נשים במסיבות הסקס הפרועות של עמק הסיליקון

לכתבה המלאה

המקורב הסביר שלפחות עבור חלק מהנוכחים זה הרגיש כמו עולם חדש לגמרי. "יש נקודת מבט כזו שלגיקים שהפכו למיליונרים נפתחו עכשיו הדלתות. הם מקבלים הזדמנויות למין ולסמים באופן שלא היה להם קודם", הוא אמר, "הרבה מהאנשים האלה היו חנונים והרגישו דחויים". כעת, הוסיף המקורב, "החנונים של פעם הם 'כוכבי הרוק' בתעשייה שלהם: כשיש כסף, גישה וכוח - השמיים הם הגבול".

הזמנה לאחת מהמסיבות

אמילי צ'אנג בילתה שנתיים במחקר על מסיבות הסקס של האליטה הגברית שנערכות על בסיס קבוע בסמוך לכנסים גדולים או כשיש סיבה למסיבה - אם זה בגלל גיוס הון, אקזיט או השקעה מוצלחת. היא מספרת שמסיבות הסקס מושכות אליהן את האליטות הגדולות של ענף ההייטק - מייסדים ומשקיעים מהמעגל הראשון. היא מתארת אנשים מכובדים שמתפארים "באופן שבו הם משנים את הפרדיגמות המסורתיות בחייהם הפרטיים, בדיוק כפי שהם עושים בעולם הטכנולוגיה שבו הם שולטים", לדבריה.

ספרה של צ'אנג חשף כי הפעילויות הנועזות מתחילות בדרך כלל עם "שלוליות חיבוקים" - קבוצות של אנשים השרועים בסמיכות זה לזה, כשלעתים קרובות הם משחררים עכבות ע"י שימוש בסמים. בסופו של דבר, היא כותבת, הם מתפצלים לקבוצות של שניים או שלושה ומעבירים את הפעילות האינטימית שלהם לחדרים פרטיים.

ספרה של אמילי צ'אנג חושף פרטים מזעזעים על מסיבות הסקס של עמק הסיליקון. POST, צילום מסך
ספרה של אמילי צ'אנג חושף פרטים מזעזעים על מסיבות הסקס של עמק הסיליקון/צילום מסך, POST

מסיבות הברונזה

מסיבות אחרות אינן כל כך דיסקרטיות. "יש בזה גם צד ציבורי וחושפני", אמר ל-Post ג'וש פאוורס, שמנהל מועדון פטיש בסן פרנסיסקו בשם Power Exchange. "המשתתפים עשויים ללכת לשם עם אדם אחד ולגרום לאנשים אחרים לצפות בהם. הרבה אנשים מעולם הטכנולוגיה מגלים עניין במסיבות האלה". פאוורס הוסיף שחלק מהמסיבות נועדו לאנשי הייטק בכירים והם מאוד בררניים במי שמורשה להשתתף בהן: "רבים מהם יבקשו ממך לשלוח תמונות שמראות איך אתה נראה ומי אתה. חלקם מבוססי סטטוס, מכוונים לאנשים ברמה גבוהה".

אחד ממפגשי הסקס המובילים עבור אלו העוסקים בעולם הטכנולוגיה הוא אירוע סווינגרים חוזר המכונה "מסיבת הברונזה" - שאחד מכלליו הוא שלמציצנים מותר רק ללחוש או לא לדבר בכלל. בן פולר, האיש מאחורי מסיבות הברונזה, היה בעבר יזם טכנולוגי בעצמו. לפי ה-CNN, הוא מכר את החברה הראשונה שלו תמורת "קצת פחות מ-5 מיליון דולר".

לורי סיגל דיברה על המסיבות בספרה "דמויות מיוחדות: ההרפתקאות שלי עם הטיטאנים והמופרעים של ההייטק". היא נזכרה שנתקלה באייל מסיבות סקס שהיה לו קהל לקוחות טכנולוגיים - כולל, הוא התרברב, חבר מפתח בצוות הפיתוח של האייפון. בנוסף, הוא חשף, "הבחור שיצר את תוכנת הצ'ק-אין שלנו בעצם בנה את אורקל".

"בחלק מהמסיבות כדורי האקסטזי מופיעים עם לוגו החברה"

באשר לסמים, פאוורס - שציין כי אסור להשתמש בהם בשטחי Power Exchange - אישר כי "חלק ממשתתפי מסיבות הסקס הם בעלי אוריינטציה לסמים. חלקם מרגישים שהם צריכים את זה ושדברים לא יקרו אם אנשים לא יהיו תחת השפעת סמים".

צ'אנג אישרה את השימוש הקבוע בסמים והוסיפה שלמסיבות ניתן להיכנס בהזמנה בלבד, כשהמוזמנים שומעים עליהן בעיקר מפה לאוזן או ברשתות החברתיות. המוזמנים הם בדרך כלל גברים בעלי מעמד: משקיעים ראשוניים, יזמים בולטים ומנהלים בכירים - והנשים הן בדרך כלל צעירות, עובדות החברה. האלכוהול זורם כמים ואחרי הארוחה מחולקים הסמים - בדרך כלל אקסטזי, שידוע כמסיר מעצורים. בחלק מהמסיבות כדורי האקסטזי מופיעים עם לוגו החברה. אחרי הסמים מגיע הסקס: מארגני המסיבות דואגים למספר גדול יותר של נשים מגברים כדי לאפשר לגברים לקיים יחסי מין עם יותר מאישה אחת במקביל ולהגשים פנטזיות. ברוב המקרים הם עושים סקס בקבוצות של שני גברים ושלוש נשים.

צ'אנג מספרת שאורחים רבים מגיעים למסיבות עם נשותיהם, בעליהן או בני/ות הזוג איתם הם נמצאים במערכת יחסים פתוחה. הנשים, עובדות החברה, אינן מחויבות להשתתף אולם על אלו שבוחרות להגיע מופעל לחץ אדיר לשתות, לצרוך סמים ולחצות את הגבולות שלהן. "הנשים שמגיעות ומשתתפות באורגיות יכולות לשכוח מהקריירה שלהן: מנהלי החברה יזלזלו בהן והן יאבדו את כבודן בתעשייה. אם מדובר ביזמית - אף אחד מהמשקיעים לא ייתן לה את כספו", אמרה צ'אנג, "בנוסף, היא תגלה שגברים שהגיעו למסיבות האלה ינסו להטריד אותה מינית בעבודה. אם כך לשם מה להגיע בכלל? כי נשים שנמנעות מלהגיע או לקחת חלק בפעילויות מסומנות מיד כבעייתיות ומודרות מהקליקה".

אחת המשתתפות סיפרה לצ'אנג: "אם את בוחרת להשתתף במסיבות הסקס האלה, אל תנסי לעולם לפתוח חברה או לפנות למשקיעים. הדלתות האלה יסגרו בפניך. אבל אם לא תשתתפי, את ננעלת בחוץ. את אוכלת אותה כך או כך". אחרת הוסיפה: "בלתי אפשרי ליצור קשר אישי עם משקיע ואם תצליחי - זה בגלל שהוא נמשך אליך. הוא יחשוב שאת חלק מהמעגל הפנימי. בסן פרנסיסקו זה אומר שאת מוזמנת לסוג של אורגיה".

אמילי צ'אנג חושפת על ניצול נשים במסיבות הסקס של עמק הסיליקון. Bloomberg, GettyImages
אמילי צ’אנג חושפת את ניצול נשים במסיבות הסקס של עמק הסיליקון/GettyImages, Bloomberg

על פי ה-Wall Street Journal, מייסד קאש אפ, בוב לי השתתף במסיבות מחתרתיות עם קאזר מומני, אחותו של נימה מומני, האיש המואשם ברצח של לי. מקורות סיפרו כי לי וקזאר קיימו יחסי מין וכי יש חשש שלי הסתבך עם עבריינים. נימה התעמת לכאורה עם לי על המסיבה ומעורבותה של אחותו בשעות הבוקר המוקדמות של ה-4 באפריל, ואז דקר את לי מספר פעמים, כך אמרו התובעים.

קאזר מומני, אחותו של נימה מומני

"גישה מבוססת נתונים לקשרים מיניים"

על אף כל ההוללות, מקורב מעמק הסיליקון סיפר ל-Post שעבור חלקם מדובר ב"גישה מתמטית". הוא הסביר: "אנשים שהם מהנדסים מסתכלים על מספר מערכות היחסים שכושלות ותוהים כיצד ניתן לייעל אותם - כולל על ידי ריבוי פרטנרים מיניים. הגישה הזו ייחודית לעמק הסיליקון: אם משהו נכשל X מספר פעמים, בואו נעשה אותו אופטימלי על ידי ביצוע Y. יש אלמנט של אנשים שמיישמים גישה מבוססת נתונים לקשרים מיניים". הוא הוסיף: "זה לא שהם חוגגים ללא הרף. הם נוטלים מיקרו-מינונים של פטריות וקטמין ויוצאים לחוויות איוואסקה. זו גישה אינטלקטואלית למסיבות קשוחות. זה נורמלי בעמק הסיליקון להתנסות בסמים ובסקס. ללכת למסיבות סקס זה אחד הדברים שהם עושים - יחד עם ביקור ביקבים אקסקלוסיביים והשתתפות ברייבים".

מלבד זאת, המקורב הוסיף, "אין בושה לעשות סמים בעולם ההייטק. עמק הסיליקון הוא פחות שופט מניו יורק וזה הגיוני כי אנשים חושבים מחוץ לקופסה שם. הם עדיין ממציאים את העתיד. לאנשים האלה יש נטייה לסיכונים. 'ברנינג מן' זה חלק מהתרבות. אתה יכול להסתובב עירום ולהיתקל בעמית שהוא גם עירום וזה לא יהיה עניין גדול. הרבה אנשים שמצליחים בעמק הסיליקון מתנסים בכל מיני דברים".

צ'אנג הוסיפה שאליטת ההייטק הגברית רואה בעצמה משפיעה יותר משחקנים וספורטאים מוכרים, "יש לנו מוניטין יותר גדול מבחור עשיר רנדומלי כי אנחנו מייצרים מוצרים שנוגעים להרבה מאוד אנשים", אמר אחד המייסדים לצ'אנג, "אתה עושה סרט ואנשים צופים בו בסוף השבוע. אתה יוצר מוצר והוא נוגע בחיי אנשים למשך שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully