וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד כסף בכל חודש: נטפליקס אוסרת על שיתוף סיסמאות בישראל

עודכן לאחרונה: 23.5.2023 / 23:41

אחרי חודשים ארוכים של שמועות - החל מהערב נטפליקס אוסרת על שיתוף סיסמאות בפלטפורמה. מעתה, אם תרצו להשתמש בשירות מחוץ למשק הבית המרכזי, תצטרכו לשלם עוד כסף בכל חודש

נטפליקס. ShutterStock
נטפליקס/ShutterStock

נגמרה החגיגה: נטפליקס הודיעה הערב (שלישי) על הרחבת הפיילוט הגדול ביותר שלה, הפעם בישראל - כדי לנסות ולעצור את תופעת שיתוף הסיסמאות. מעתה נטפליקס תשלח לנו מייל ותעדכן אותנו שחל איסור לשתף את פרטי החשבון עם אנשים אחרים, ובמקביל תעודד אותנו לשתף את פרטי המשתמש תמורת 16.9 שקלים נוספים בחודש. עם זאת, לפחות כרגע בחברה לא ציינו אם ינתקו משתמשים שאינם משלמים באופן מיידי מהשירות.

"חשבון נטפליקס מיועד לשימוש על ידי משק בית אחד. כל מי שמתגורר במשק הבית הזה יכול להשתמש בנטפליקס בכל מקום בו הוא נמצא - בבית, בדרכים, בחופשה - ולנצל את היתרונות של תכונות חדשות כמו העברה של פרופיל וניהול גישה ומכשירים", נכתב בבלוג הרשמי של החברה.

בואו לקבל עדכוני טכנולוגיה לפני כולם - עכשיו באינסטגרם

ניתוק מרחוק: איך זה יעבוד?

כאמור, לפחות כרגע בענקית הסטרימינג לא ציינו כי ינתקו משתמשים מהשירות, אבל כך זה עובד מחוץ לגבולות ישראל: בעת החיבור לאפליקציה, נטפליקס תדרוש מכם לקבוע מה שהיא מכנה "מיקום ראשי" של כל החשבונות שחולקים את אותה כתובת - ותאמת אותו באמצעות כתובת ה-IP הביתית של המכשירים (סטרימר, טלוויזיה או סמארטפון). במקרה שהמשתמש נמצא תחת כתובת IP אחרת בכתובת פיזית אחרת, הוא ידרש להזין קוד חד-פעמי שיהיה תקף ל-7 ימים בלבד (לא כולל מכשירים ניידים). בנוסף, אחת לחודש יידרש המשתמש להתחבר לכתובת ה-WifI הביתית המשויכת לאותה כתובת IP.

כדי להפוך את המעבר לקל יותר, חשפה בחודש אוקטובר האחרון כלי הגירה, שיאפשר למשתמשים להעביר את היסטוריית הצפיה שלהם, המלצות וכו' למנוי חדש ונפרד (למי שעד כה נהנה ממנוי משנה של מנוי משלם, ללא תמורה).

  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully