וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית של הנוסע בזמן: מטוס ייעלם בקיץ הקרוב דרך חור תולעת

7.6.2023 / 0:01

משתמש בטיקטוק שטוען שהוא נוסע בזמן פרסם מספר תחזיות לחודשים יולי עד ספטמבר והזהיר מטיסה מסוימת שעתידה להיעלם דרך חור בזמן ל-12 שנים. וגם: מה התחזיות הנוספות שלו ומה כבר התממש?

"נוסע בזמן" מלה מה יקרה בכדור הארץ בחודשי יולי אוגוסט/@radianttimetraveler

משתמש ברשת החברתית, שטוען שהוא "נוסע בזמן" משנת 2671 מזהיר שמטוס נוסעים "ייעלם דרך חור בזמן" למשך 12 שנים קיץ 2023. אנו אלאריק, שמשתף סרטונים תחת שם המשתמש @radianttimetraveller צבר יותר מ-473 אלף עוקבים בחשבון שלו על ידי פוסטים שחוזים את העתיד.

ה"נוסע בזמן" כבר הזהיר בעבר שיש עולם תאום לכדור הארץ, ביקורי חייזרים ואפילופתיחה של פורטלים למימדים אחרים. אבל כעת הוא פרסם שורה של דברים חדשים שלטענתו עתידים לקרות בחודשים הקרובים, כולל היעלמות של מטוס דרך חור בזמן למשך יותר מעשור, וזו רק ההתחלה של שורת מקרים קיצוניים שעתידים לקרות ממש בעתיד הקרוב. מוכנים לגלות מה עומד לקרות?

אלה התחזיות שלו ליולי - אוגוסט

1 ביולי: מדענים ומגלי ארצות חושפים תרבויות תת-קרקעיות. בזמן שהם חוקרים מערה הם מוצאים פתח לעולם אחר, עם אלפי מינים חדשים של בעלי חיים.

6 ביולי: קבוצת בני נוער מגלה ביצת של דינושאור טי רקס ופורטל ליקום אחר. הקבוצה עוברת בו ומגלה שאחד השבילים מוביל לכדור הארץ הפרהיסטורי, שבו הדינוזאורים עדיין חיים.

12 באוגוסט: סוף סוף מתגלה ומיוצרת תרופה לסרטן. היא נוצרת באמצעות בלוטת יותרת המוח של סנאי והיא מרפאת סרטן ריאות ועור.

17 באוגוסט: אסטרונומים מוצאים דרך לאתר חורי תולעת ולשלוח חללית מאוישת לתוך אחד מהם.

23 בספטמבר: מטוס עובר דרך חור תולעת, שמעביר את הנוסעים ליד חור שחור למשך מה שמרגיש כמו חמש שניות עבורם, אבל 12 שנים עבור כל השאר האנשים על פני כדור הארץ.

30 בספטמבר: בינה מלאכותית עולה על האינטליגנציה האנושית, מה שמאפשר פיתוח טכנולוגי, אבל מדביר את הסיכון לאובדן שליטה.

הצופים בהטיקטוק היו מאוד סקפטיים האם האזהרות/חזיות שלו יהפכו למציאות בעתיד הקרוב. "אני מאמין לו", כתב אחד ושני טען: "נשמע כמו סרט נהדר". שלישי טען: "מזל שאני בחופשה ביוני", ורביעי סיכם: "אתה מלא בשטויות. שום דבר מזה לא יקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

וזה מה שיקרה בספטמבר - אוקטובר

ועכשיו: יצורים אוכלי שמש וכאוס גלובלי

הוא המשיך וטוען שב-7 באוקטובר טלסקופ החלל ווב יתעד יצור חלל ענקי סופג את האנרגיה מהכוכבים שסביבו ולאחר מכן הוא יעשה את דרכו אל עבר הגלקסיה שלנו ו"יאכל" את השמש - מה שיאלץ את המין האנושי לעבור לחיות על כוכב אחר. הנבואה המחרידה הזו לא מפריעה לו לטעון שבני האדם דווקא ימשיכו לחיות על כדור הארץ ושב-29 באוקטובר התפרצות סולארית חזקה במיוחד מהשמש (שרק לפני רגע הוא טען שהיא נאכלה ע"י יצור ענק) תפגע בכדור הארץ ותגרום לכל החשמל בעולם להפסיק לעבוד למשך שבועיים. הפסקת החשמל העולמית הזו תגרום לכאוס גלובלי והפשע יעלה ב-8,640 אחוזים!

האם הוא צדק במה שיקרה במאי ויוני?

אם נלחצתם מהנבואות/תחזיות שלו אתם יכולים להרגע. ב-16 באפריל הוא פרסם את מה שלטענתו עומד לקרות בחודשים מאי ויוני 2023 וכתב שב-15 במאי צונאמי בגובה של 228 מטרים יכה בחוף המערבי בארצות הברית ויהרוס את סאן פרנסיסקו (מה שכמובן לא קרה). הוא המשיך וטען שהצונאמי הזה יגרום לנזק של מאות מיליארדים ואלפי הרוגים. הוא הוסיף וטען שב-30 במאי יתרחשו מעל ל-150 תצפיות של עב"מים וכולם שייכים לגזע החייזרי "The distant" שמתכוון לכבוש את כדור הארץ.

בשבוע הבא, ב-12 ביוני, הוא טוען שרעידת אדמה בעוצמה של 9.5 בסולם ריכטר (החזקה ביותר המתועדת בהיסטוריה) תפתח בקע באדמה בקליפורניה בעמוק של 8 ק"מ וברוחב של קילומטר וחצי. מהבקע יצאו סוגים רבים של בעלי חיים שכבר נכחדו - כולל הטיטאנובואה, סוג נכחד של נחש ענק שחי לפני 60 מיליון שנים והוא יגיע לאורך של מעל 20 מטרים. לא מספיק אירועים? ב-14 ביוני 12 בני אדם יקבלו כוחות על מקרינה קיצונית שתגיע מהשמש ובין היתר יוכלו לתקשר בטלפתיה ולעבור ממקום למקום בטלפורטציה. ארבעה ימים לאחר מכן, ב-18 ביוני שבעה אנשים יפלו מהחלל לאחר שעברו דרך חור תולעת שנוצר בטעות.

אתם עדיין חושבים שיש סיכוי שהוא דובר אמת? רק נזכיר שלפני חצי שנה הוא פרסם סרטון שבו הוא הזהיר שב-25.12 עומד להתרחש "האירוע הכי גדול בהיסטוריה של האנושות" - מה שכמובן לא קרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully