וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אפל תשיק קסדת מציאות מדומה בשבוע הבא? הדלפות רומזות שכן

עודכן לאחרונה: 31.5.2023 / 16:36

ציוצים מסתוריים של מייסד חברת המשחקים שיצרה את No Man's Sky מרמזים על הכרזה משמעותית של החברה בוועידת המפתחים של אפל. האם זו תהיה גירסת מציאות מדומה לקסדה החדשה הצפויה?

לוגו אפל. אפל,
לוגו אפל/אפל

מייסד חברת המשחקים Hello, שון מאריי, צייץ אתמול שני סמלי אמוג'י של תפוחים, ימים ספורים לפני ועידת המפתחים של אפל. על אף שאין בציוצים שכאלה הרבה מידע או בכלל, ייתכן שמדובר ברמז כי החברה, היוצרת של המשחק הפופולרי No Man's Sky, יוצרת גירסה שלו עבור קסדת המציאות המדומה של אפל, שצפויה להיות בהכרזה ביום שני בערב.

הציוץ המשונה מגיע שנה אחרי שהחברה הכריזה על גירסה של No Man's Sky למק ואייפד בוועידת המפתחים הקודמת ב-2022. התאריך המובטח היה סוף שנה, מועד שחלף הלך לו - כך שייתכן שהציוץ פשוט מרמז על יציאתו המצופה של המשחק לפלטפורמה של אפל.

מנגד, האפשרות שהחברה עובדת על גירסת מציאות מדומה עבור אפל, היא לא בלתי סבירה, במיוחד לאור העובדה שהמשחק כבר הומר למציאות מדומה עבור PC והפלייסטיישן. על אף שאפל לכאורה לא מייעדת את הקסדה החדשה (לכאורה גם היא) שלה לגיימינג, מארק גרמן מבלומברג טוען שמשחקים יהיו אחד השימושים שאיתם אפל תשווק את הקסדה החדשה.

משרדי אפל בסיצ'ואן, סין.. Unsplash
אפל לכאורה לא מייעדת את הקסדה החדשה (לכאורה גם היא) שלה לגיימינג/Unsplash

נאום הפתיחה של ועידת המפתחים של אפל הוא אחד האירועים המשמעותיים בלוח השנה של החברה, וצפויות שם הכרזות רבות - החל מקסדת המציאות המדומה או הרבודה הצפויה לנו, שכנראה תהיה משהו שבין משקפיים לקסדה ותפעל על שני מסכי 4K מתוצרת סוני, לצד גירסאות חדשות לכל מערכות ההפעלה של אפל - משעונים ועד מחשבים, ואולי גם הכרזת חומרה משמעותית נוספת של מעבדים. ריכזנו לכם את כל השמועות כאן, וכמובן, נעקוב ונדווח בזמן אמת עם פתיחת הוועידה כאן ב-"וואלה!" ביום שני הקרוב בערב - הצטרפו אלינו.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully