וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשבון האינסטגרם שחושף את האמת המביכה מאחורי החיים היפים של המשפיענים

עודכן לאחרונה: 23.7.2023 / 19:49

ללא מסננים - ברגעים הכי מביכים: המשפעינים שכולנו מכירים מפרסמים תמונות נוצצות וסרטונים מושקעים, אלא שמאחורי כל זה מסתתרת מציאות אחרת אליה תוכלו להיחשף בעמוד אינסטגרם קומי במיוחד

צפו בכל הקטעים מהעמוד הפופולרי:

חשבון האינסטגרם שחושף את המציאות שמאחורי תרבות המשפיענים/מערכת וואלה!

בעידן המדיה החברתית, משפיענים הפכו לכוח בולט ומשפיע בעיצוב התרבות הפופולרית. עם מיליוני עוקבים, אותם אנשים נתפסים לעיתים קרובות ככאלה שחיים חיים זוהרים ומושלמים - בדיוק בשביל תמונה. עם זאת, מאחורי הפוסטים הנוצצים והפילטרים, מסתתרת מציאות אחרת: חשבון האינסטגרם Influencersinthewild, שכבש את העולם בסערה בתקופה האחרונה, שופך אור על מה שקורה מאחורי הקלעים של תרבות המשפיענים, ללא מסננים.

Influencersinthewild, מציג הרגעים הלא זוהרים, ולעיתים קרובות האבסורדיים, המתרחשים כאשר אושיות הרשת שאנחנו מכירים עושים מאמצים רבים כדי ללכוד את התמונה המושלמת. הרעיון של החשבון הוא פשוט אך רב עוצמה - לתפוס את המשפיענים בסביבתם הטבעית, תיעוד הזמן שהם משקיעים כדי ליצור תוכן, והדגשת הניגוד בין הפרסונות ברשת לבין המצב בחיים האמיתיים האמיתיים.

עמוד האינסטגרם צבר כ-5 מיליון עוקבים באינסטגרם, והפך למוקד עבור אלה שמחפשים להבין את המציאות המלוטשת והמסוננת של עולם הסושיאל. החשבון כולל מגוון רחב של משפיענים - מגורואי אופנה ויופי ועד לחובבי כושר, אוכל ובלוגרי טיולים, כולם נתפסים ברגעים הכי אותנטיים שלהם.

כצפוי, הסרטונים הוויראלים מעוררים דיונים רבים, בעיקר הומוריסטים, על עולמם של המשפיענים והמצבים האבסורדיים בהם הם מוצאים את עצמם - זה משמש כתזכורת שאין דבר כזה באמת "חיים מושלמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully