וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 מיליון מצטרפים ב-7 שעות: פייסבוק השיקה את המתחרה שלה לטוויטר

6.7.2023 / 8:51

ענקית הטכנולוגיה האמריקנית השיקה הבוקר פלטפורמה חדשה, המבוססת על אינסטגרם, שהיא גם התשובה שלה לטוויטר. מה כדאי לדעת? הנה כל הפרטים

threads. רויטרס
threads/רויטרס

תתחדשו: אחרי חודשים של דיווחים ושמועות, מטא (פייסבוק) השיקה הבוקר (חמישי) את Threads - פלטפורמה שנוצרה כתשובה של החברה לטוויטר, ומבוססת על אינסטגרם. ברשת החברתית החדשה ניתן לפרסם פוסטים קצרים באורך של עד 500 תווים, לצד תמונות וסרטונים (באורך של עד 5 דקות). בכ-7 שעות בלבד הצטרפו ל-Threads יותר מ-10 מיליון משתמשים.

"אינסטגרם היא המקום שבו מיליארדי אנשים ברחבי העולם מתחברים באמצעות תמונות וסרטונים", נכתב בהודעה הרשמית מטעם מטא. "החזון שלנו עם Threads הוא לקחת את מה שאינסטגרם עושה הכי טוב ולהרחיב את זה לטקסט, וליצור מרחב חיובי ויצירתי להביע את הרעיונות שלך. בדיוק כמו באינסטגרם, עם Threads אתם יכולים לעקוב ולהתחבר לחברים ויוצרים שחולקים את תחומי העניין שלכם - כולל האנשים שאתם עוקבים אחריהם באינסטגרם ומעבר לכך".

החיבור לפלטפורמה הוא באמצעות חשבון אינסטגרם, כך שבעצם מטא לא בונה קהילה חדשה לגמרי אלא משתמשת בקהילה קיימת. "שם המשתמש ותג האימות שלכם באינסטגרם (אם יש כזה) יישמרו, לצד האפשרות להתאים אישית את הפרופיל", הוסיפו במטא. מנגד, קיימת הפרדה מסוימת בין הפלטפורמות, שכן העוקבים שלכם לא יעברו איתכם - וכן, תצטרכו לאסוף אותם מחדש. נוסף על כך, כרגע אין גרסת ווב (דפדפן).

רוצים להצטרף? הנה לינקים להורדה:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
Threads. צילום מסך,
דומה לטוויטר, עם נגיעות של אינסטגרם/צילום מסך

כמו בטוויטר, ב-Threads ניתן לפרסם פוסטים מחדש, כאשר במקום "ציוץ מחדש" (Retweet) מטא מכנה את זה בפשטות "פרסום מחדש" (Repost). ומה בנוגע לפרטיות? כל מי שגילו מתחת ל-16 (או מתחת לגיל 18 במדינות מסוימות) יעבור כברירת מחדל לפרופיל פרטי כאשר יצטרף ל-Threads. כמו כן, ניתן לבחור אם לעקוב אחר אותם חשבונות שאתם עוקבים אחריהם באינסטגרם.

אנליסטים בתחום רואים בפלטפורמה של מטא כמכת מחץ לטוויטר, שנרכשה על ידי אילון מאסק לפני כשנה, ומתמודדת עם נטישה המונית. הבעלים החדש של הרשת החברתית הכריז בשבוע שעבר על שורת הגבלות בפלטפורמה - וגרם לסערה ונטישה המונית. לדבריו, מעתה חשבונות לא מאומתים בתוכנית Twitter Blue (שאינם משלמים עבור מנוי חודשי), יוגבלו לקריאה של 800 פוסטים ביום בלבד, זאת לעומת חשבונות שאומתו - ויוכלו לקרוא 8,000 פוסטים בפוסט ביום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully