וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית הפורנו ששברה את הגב פורשת והופכת לבינה מלאכותית

14.7.2023 / 0:06

לאחר ששברה את גבה בקפיצה לבור קוביות בזירת משחקים, שחקנית הפורנו אדריאנה צ'צ'יק החליטה להפסיק להצטלם לסצנות סקס ולהפוך את עצמה "לאילון מאסק של תעשיית המין"

צילום מסך

שחקנית הפורנו אדריאנה צ'צ'יק הכריזה על עצמה שהיא "האילון מאסק של הפורנו" והודיעה שהיא פורשת מתעשיית סרטי המין כדי להפוך את עצמה לצ'אטבוט בינה מלאכותית. השחקנית סבלה לאחרונה מפציעה איומה בגבה לאחר שקפצה לבור קוביות בזירת משחקים ונחתה עקום על הרצפה, ככל הנראה מבלי לשים לב שבור הקוביות לא עמוק כמו שחשבה - ומגיע לגובה של עד 60 סנטימטרים בלבד.

זה קרה כשאדריאנה צ'צ'יק השתתפה בשנה שעברה באירוע TwitchCon בסן דייגו כשקפצה לבור המשחקים שנראה כמו זירת קרב של גלדיאטורים. בקטע שפורסם ברשת ניתן לראות את צ'צ'יק עומדת על פלטפורמה, קופצת באוויר ונוחתת על מצע הקוביות. בתחילה נראה שהיא לא מבינה את עוצמת המכה שקיבלה ומנסה לזחול החוצה - עד שהיא מתחילה להתפתל מכאבים ואיש צוות דוהר לכיוונה.

צ'צ'יק דיווחה בטוויטר לאחר התקרית "ובכן, שברתי את הגב בשני מקומות ואני עוברת היום ניתוח להכנסת מוט באורך מטר לתמיכה. שלחו את תמיכתכם. כשיורד גשם הוא יורד ואני בהחלט מרגישה את הגשם כרגע".

ככה היא שברה את הגב:

ב-TMZ דווח שצ'צ'יק חשפה שהיא לא מרגישה שהיא מסוגלת רגשית או פיזית לחזור לעולם הפורנו. עם זאת, היא לא מתכוונת לוותר על עולם התוכן למבוגרים לגמרי והחליטה לשנות את חוקי המשחק ביצירת בוט שלה בעזרת בינה מלאכותית. השחקנית שיתפה פעולה עם Forever Voices AI כדי ליצור את "נערת הליווי אדריאנה צ'צ'יק AI".

הצ'אטבוט יאפשר למעריצים לנהל שיחות לוהטות עם צ'צ'יק - או לפחות עם תוכנה שנשמעת כמוה - כשההודעות יותאמו אישית להעדפותיהם של המשתמשים. אז אם במקרה מצאתם את עצמכם משתמשים בו, הצ'אט עשוי להתחיל כך: "היי, זו החברה הסקסית שלך אדריאנה. כשאני עוברת בדלת שלך, אני לוחשת 'היי ג'ון, בוא נהיה שובבים הלילה'. אני לובשת הלבשה תחתונה שקופה במיוחד בשבילך. אז מה אתה עושה עכשיו?".

אמרנו לכם

לכוכבות הפורנו יש סיבה לדאגה? הבינה המלאכותית מאיימת להחליפן

לכתבה המלאה

אדריאנה מדברת על גרסת ה-AI שלה:

צ'צ'יק אמרה ל-TMZ שהפציעה שלה הייתה עבורה "קריאת השכמה" והעניקה לה פרספקטיבה חדשה על החשיבות של שמירת הקשר עם המעריצים מכיוון ש"הרבה מהם מחוברים, חלקם בודדים - וזו דרך מצוינת לשמור על קשר".

בעקבות התאונה שלה, צ'צ'יק דיברה על החלטתה לבחון גם קריירה שהיא מעבר לפורנו. בשיחה בפודקאסט של הולי רנדל, צ'צ'יק התוודתה שהיא רוצה לחקור הזדמנויות קריירה חדשות. "אני אגיד ש-Twitch הייתה הברכה הטובה ביותר עבורי כי בפעם הראשונה בחיי, הייתי בפלטפורמה. פשוט הייתי במקום שבו אנשים העריכו אותי על מי שאני", היא אמרה והוסיפה כי היא מקווה שזה עניין של שנה-שנה וחצי עד שהיא תוכל להפסיק לגמרי לעבוד בפורנו, "אני רק צריכה קודם כל לגרום לכולם לראות בי משהו מעבר".

עוד בנושא:
כוכבת הפורנו חושפת את הצד האפל של התעשייה: הבמאי אנס אותי במקום לצלם

צ'צ'יק חושפת את הפציעות הקשות שספגה בצילומים: "רופא דרש ממני להפסיק - אבל אין לי כוונה כזאת"

צ'צ'יק בת ה-32 גדלה במשפחה אומנה, נכנסה לתעשיית הפורנו בשנת 2013 וסיפרה בעבר שתכננה אורגיה המונית עם מעריציה. היא סיפרה גם בפודקאסט "The Plug Podcast" שבעיות הגב שלה החלו עוד לפני התקרית האחרונה: "הצוואר שלי ממש שבור בגלל כמה סצנות קשות שהשתתפתי בהן. יש לי עצב פגוע וה-C6 וה-7 שלי (חלק מעמוד השדרה) לא במקומם - כלומר, יש לי פריצת דיסק. חוץ מזה, גזע המוח שלי, כך מתברר, זז קצת ממקומו".

היא סיפרה: "הרופא אמר לי: 'את יכולה בבקשה לחכות לפחות שנה אחת עם זה? את יכולה לתת לגוף שלך להחלים כראוי?' ואני השבתי: 'לא, אני חייבת לעשות את זה'. הוא אמר לי: 'בבקשה, פשוט תשמרי על עצמך!'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully