וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטיובר נעלם באופן מסתורי אחרי שביקר ב"מערה סודית" ליד אזור 51

23.7.2023 / 0:01

קני ויץ' ביקר שלוש פעמים באזור 51 הסודי בארה"ב, אך אחרי הביקור השלישי נעלמו עקבותיו. חלק טוענים שהמששלה חיסלה אותו או שנחטף ע"י חייזרים, אבל החברה שלו חושבת שהוא בכלל התאבד. צפו בסיפורו המסתורי

החיפוש אחרי קני ויץ' ומערת ה-M/@TreasureTrail

יוטיובר ידוע נעלם באופן מסתורי אחרי שביקר ב"מערה סודית ונסתרת" במדבר בנבאדה, שנמצאת סמוך לאזור 51 הידוע לשמצה. קני ויץ', בן 47, מצא על פי ההערכות מערה ליד בסיס חיל האוויר האמריקני הסופר חשאי ומסתורי בגרום לייק, ומאז הוא פשוט נעלם.

הסודיות הרבה ששוררת סביב אזור 51 הובילה רבים לאמונה כי האזור קשור למספר פעילויות העוסקות בחייזרים ועב"מים. אזור 51 הוא רק אחד המתקנים הצבאיים הרגישים הנמצאים בטווח הבדיקה וההדרכה של נבאדה, אזור אימונים צבאי נרחב במדבר מוג'בה. פרטים על כל המתרחש באזור 51 מסווגים כסודיים ביותר, והסודיות העזה סביב המתקן הובילה לתיאוריות קונספירציה נרחבות לפיהן הוא משמש לאחסון עב"מים שנתפסו או התרסקו. המידע שפורסם רשמית הוא שאזור 51 הוקם על ידי ה-CIA בשנת 1955 כמתקן בדיקה למטוס הריגול הסודי U-2, וכי ככל הנראה הוא שימש מאז לבדיקת מטוסים מסווגים וניסיוניים

ב-2014 קני העלה את הסרטון הראשון שלו ביוטיוב שבו הוא מסייר באזור 51, ומאז ביקר שוב באזור אבל אף אחד לא שמע ממנו מאז הביקור השלישי באתר. בזמנו הוא טען שהוא מצא מערה נסתרת, לה קרא "מערת M", ושיתף את הסיפור שלו בתגובה מתחת לסרטון שכותרתו: 'בנו של טכנאי אזור 51' וכתב: "זה כלום. אני מטייל למרחקים ארוכים. פעם אחת במהלך אחד הטיולים שלי בבסיס חיל האוויר נליס, מצאתי מערה נסתרת". הוא המשיך וסיפר: "אני תמיד נכנס לכל מערה שאני מוצא, אבל כשהתחלתי להיכנס למערה הזו, כל הגוף שלי נכנס לוויברציות. ככל שאני מתקרב לכניסה למערה, הויברציות החמירו. התחלתי ממש לפחד מהמקום הזה".

לא! אל תחזור למערה הזו, לא תצליח לצאת

ויץ' חזר מהביקור הזה, והחליט לצאת אליו שוב. לפי מגזין Nevada הוא היה חמוש באקדח 9 מ"מ ומצלמת וידאו שבה הוא תיעד את המסע שלו. הוא החל את הטיול בן עשר השעות ב"שטח מסוכן מאוד" כשהוא מחפש את המערה הנסתרת שלפי דבריו נמצאת בהר "ממש ליד מטווח ההפצצות". אבל הוא נקלע למבוי סתום ולא הצליח לאתר את המערה הסודית.

"מצאתי טרנטולה, צב ואיל, אבל לא הצלחתי למצוא את המערה", הוא כתב בפוסט ברשת החברתית.

ב-10 בנובמבר 2014, קני החליט לצאת שוב למסע לאחר שעוקביו התאכזבו מכך שהוא נכשל במשימה. אבל אף אחד לא יכול היה לנחש שזו תהיה ההרפתקאה האחרונה שלו. באחת התגובות לסרטון שלו מישהו כתב לו: "לא! אל תחזור למערה הזו, לא תצליח לצאת". מסתבר שהוא צדק.

.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

זה הסרטון שלו מסייר במערת ה-M

לאחר שלא חזר מ"טיול הלילה הקצר" שסיפר למשפחתו שהוא יוצא אליו, החלו החיפושים אחריו. חברתו, שהבינה שהוא לא חזר הביתה, הגישה דוח נעדרים ומשלחת חיפוש יצאה לדרך. הטלפון שלו נמצא ליד פיר מכרה אך שם נעלמו עקבותיו וגופתו מעולם לא נמצאה.

עוד על אזור 51
סוכן CIA לשעבר חושף סודות על אזור 51: "פגשתי חייזרים בשר ודם"

עדות מפנים: צבא ארה"ב מסתיר גופות של חייזרים מתחת לבסיס חיל האוויר

אז מה קרה לו?

ברשת מסתובבות תיאוריות רבות לגבי השאלה מה קרה לו, כשהתיאוריה המועדפת על חובבי תיאוריות הקונספירציה היא שהוא נהרג על ידי ממשלת ארצות הברית, משום שהוא עמד לחשוף סודות ממשלתיים. בין היתר נטען שהמערה שגילה הייתה הכניסה למתקן ממשלתי סודי - בשל קרבתה לבסיס חיל האוויר ולאזור 51. אחרים משערים שהרטט שחש היו כתוצאה ממכשיר ממשלתי שנבנה כדי להרתיע אזרחים מלהכנס ולחקור את המערה.

תיאוריות אחריות הציעו שהוא נעלם לאחר שנחטף על ידי חייזרים, נרצח לאחר שהיה עד לעסקת סמים, עבר תקיפה קטלנית על ידי חיה ואפילו שהוא זייף את מותו.עם זאת, תיאוריות אחרות - קצת פחות קונספירטיביות - הציעו אפשרויות אחרות. האחת היא שהוא פשוט הלך לאיבוד או עבר תאונה תוך כדי המסע. ויץ' היה ידוע כמינימליסט בכל הנוגע לטיולים שלו, אליהם היה יוצא בלי GPS וכמעט בלי מים. טיול בשטחים כאלה עלול להיות מסוכן ולכן לא מן הנמנע שתאונה מצערת היא ההסבר להעלמות.

אבל מי שטוענת שהייתה חברתו של קני - שריון פילגרים - חשפה בזמנו כי היא מאמינה שהוא שם קץ לחייו והתאבד לאחר ש"נאבק בדיכאון במשך שנים רבות". לדבריו "הוא עזב את עבודתו קצת יותר משנה לפני שנעלם... טיסה אחת של מסוק החיפוש בוצעה ולא היה זכר לקני או לחפצי הקמפינג שלו. הם מצאו את המכונית שלו באזור שאמרתי להם שהיא תהיה. הם כן מצאו את הטלפון הנייד שלו ליד פיר המכרה שרואים בסרטון. פיר המכרה היה במרחק הליכה של כארבע שעות מהמכונית שלו.

"ההרגשה שלי היא שהוא השאיר את הרכב מאחור כדי שלא ניתן יהיה לעקוב אחריו מה-GPS שהיה בו. בניגוד לעבר הוא גם לא לקח איתו את מצלמת הווידאו שלו לטיול הזה והשאיר אותה בבית. אז לא הייתה לו כוונה לצלם שום דבר".

על פי הדיווחים, מצלמות מיוחדות הורדו לפיר המכרה ליד המקום שבו התגלה הטלפון של קני, אך לא נמצאו כל סימנים שמעידים שיש שם משהו או מישהו.

גופתו מעולם לא נמצאה ולכן התעלומה נותרה בלתי פתורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully