וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפה חושפת: כך צפויים להיראות דגמי האייפון 15

16.7.2023 / 9:41

כחודשיים לפני אירוע ההכרזה השנתי של ענקית הטכנולוגיה, תמונות חדשות חושפות את מכשירי הדגל החדשים והמסקרנים. מה השינויים הצפויים? הנה כל הפרטים

אייפון 14 פרו/אפל

סדרת מכשירי האייפון 15 תוכרז, על פי ההערכות (והמסורת) רק במהלך חודש ספטמבר. כמו בכל שנה, פרק הזמן שנותר עד האירוע החגיגי כולל הדלפות ושמועות רבות אודות המכשירים החדשים של ענקית הטכנולוגיה. אתמול (שבת) פרסם המדליף המוכר מאג'ין בּוּ (Majin Bu), תמונות ראשונות שחופשות לכאורה את סדרת הדגל החדשה.

כפי שאפשר להבחין, אחד מהשינויים שיגיעו בדגם הפרימיום הבא של אפל הוא מסגרת בחיתוך חד עם קצוות קמורים - רעיון עיצובי שמזכיר גם את דגמי ה-MacBook Pro החדשים (בגודל 16 ו-14 אינץ'), שכוללים מעטפת עם סיומת מעוקלת בחלק התחתון

וזה לא הכל, עוד נראה כי כפתור ההשתק האייקוני עומד לשנות את פניו, ובמקום כפתור הסטה, הוא יהיה כפתור לחיצה קפסטיבי, ויהיה צורך להפעיל לחץ כדי להכניס את הטלפון למצב שקט, בדומה לכפתור הבית באייפון 7, שעשה שימוש בטכנולוגיית Haptic. פרט נוסף שבולט לעין הוא המעבר, לראשונה, לשקע טענה מסוג USB-C.

לפני כשבועיים דווח באתר סיני פחות מוכר - ITHome, כי ל-אייפון 15 תהיה סוללה גדולה ב-18 אחוזים ואילו לאייפון 15 פלוס ולאייפון 15 פרו תהיה סוללה גדולה ב-14 אחוזים ולאייפון 15 פרו מקס, הסוללה תצמח ב-12 אחוזים. עוד טוען האתר הסיני, כי האייפון 15 פרו יתחיל מקיבולת של 256 גיגהבייט אחסון, כפול מהרמה הבסיסית הנוכחית, וגם זה יהיה גורם מבדל בין דגמי הפרו והאייפון 15 הפשוט ודגם הפלוס, שיחלו מ-128 גיגהבייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully