וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הטכנולוגיה שתגדיל משמעותית את חיי הסוללה באייפון 15

18.7.2023 / 9:57

נראה שסדרת הדגל הבאה של אפל תשים דגש משמעותי על חיי סוללה ארוכים יותר, ואת הרעיון שואבת החברה מעולם הרכבים החשמליים. ובכל זאת, יש בעיה קטנה שהיא תצטרך להתמודד איתה

הדמיה: סדרת האייפון 15. AppleInsider,
הדמיה: סדרת האייפון 15/AppleInsider

אפל בוחנת שימוש בסוללות מרוכבות, המשמשות כיום בתעשיית הרכב החשמלי - כך לפי דיווח באתר MacRumors, שציטט את משתמש הטוויטר RGcloudS. בטכנולוגיה האמורה, הלקוחה מעולם כלי הרכב החשמליים, מבנה הסוללה הוא צפוף יותר, מה שמאפשר לדחוס יותר קיבולת. המידע מגיע כחלק מהדלפה אחרת של RGcloudS על סדרת ה-S24 של סמסונג.

סוללות הבנויות בשכבות (ערימה), נמצאות כאמור לרוב בכלי רכב חשמליים, והן צפופות יותר במבנה מאלה המקובלות בסמארטפונים. עם זאת, הטכנולוגיה הזו מאפשרת פחות פיזור חום, מה שיגרום לסוללה להתחמם מעט יותר, אבל באופן פרדוקסלי, דווקא המבנה הזה נחשב לבטוח יותר ועם פחות סיכוי להתלקחות.

בנוסף, לפי הדיווח אפל בוחנת טעינה חוטית בהספק של של 40 וואט, וטעינה בהספק של 20 וואט באמצעות טכנולוגיית ה-MagSafe - קפיצה משמעותית מההטכנולוגיה הנוכחית. הצייצן המוכר מתמקד לרוב בהדלפות הקשורות במכשירי אנדרואיד, עם רקורד חיובי, ומשום שהוא אינו מוכר בהדלפות הנוגעות לאפל כדאי לקחת את המידע בערבון מוגבל.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully