וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואטסאפ מאפשרת לשלוח הודעה למספרים לא שמורים

עודכן לאחרונה: 19.7.2023 / 23:49

אפליקציית המסרים ממשיכה להתעדכן, ולראשונה תאפשר לנו לפתוח שיחה עם אנשים שאינם שמורים באנשי הקשר שלנו. כך זה נראה

הודעת וואטסאפ שקוראת לפגיעה בראש הממשלה בנימין נתניהו

23 ביוני 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הודעת וואטסאפ שקוראת לפגיעה בראש הממשלה בנימין נתניהו 23 ביוני 2023/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עדיף מאוחר מאשר אף פעם: וואטסאפ מאפשרת מעתה ליצור שיחות חדשות עם אנשים שאינם באנשי הקשר שלכם, על-ידי חיפוש מספר טלפון. ואם זה לא ידוע לכם מאיזושהי סיבה, עד כה ניתן היה לשלוח הודעות למשתמשים אחרים רק בתנאי שהם שמורים כאנשי קשר במכשיר. החסרון האדיר הזה גרם לכולנו לצאת להרפתקה של העתקה, הדבקה, כתיבה ושמירה - לפעמים בשביל לשלוח הודעה בודדת.

דרך אחרת ופחות מוכרת היא להעתיק את מספר הטלפון בצ'אט מסוים - למשל קבוצה עם עצמנו - וללחוץ עליו. הפיצ'ר החדש שוחרר אתמול (רביעי) כעדכון במכשירי iOS ואנדרואיד, וכמו תמיד יגיע בהדרגה לכלל המשתמשים במהלך השבועות הקרובים.

חיפוש אנשים לא שמורים בוואטסאפ. צילום מסך,
כך זה נראה - שליחת הודעה לאנשים שאינם שמורים/צילום מסך

בשבוע שעבר דווח בבלוג WABetaInfo, שעוקב אחרי הפיתוחים והחידושים באפליקציה, כי תוסיף בקרוב אפשרות "סינון רשימת צ'אטים" (Filter chat list). על פי צילום המסך שפורסם, וואטסאפ תאפשר לסנן את הצ'אטים לפי ארבע קטגוריות שונות - כל הצ'אטים, הודעות שלא נקראו, צ'אטים אישיים וצ'אטים עסקיים (הודעות מבתי עסק). לפחות כרגע, לא קיים מסנן ספציפי שיאחד בתוכו את כל הקבוצות שאנחנו נמצאים בהן.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully