וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית ואושיית רשת הפכה ל"חשפנית תמיכה רגשית" לחיילים באוקראינה

פאן-פיי קוואנג עברה מטקסס לאוקראינה ומתנדבת כבר חודשים כדי לעזור ללוחמים אוקראינים - בעזרת תמונות עירום ומין מזדמן עם חיילים בודדים. לדבריה, היא מחשיבה את עצמה כ"תיירת מין" במדינה שמעניקה שירות חשוב

פאן פיי קוואנג בשידור חי מהחזית באוקראינה/modeltechie

אושיית רשת ודוגמנית אינסטגרם שיצאה מביתה כדי לעזור לאוקראינה בזמן המלחמה העקובה מדם עם רוסיה מצאה את הנישה שלה - בסיוע לחיילים והמתנדבים בשטח בתור מה שהיא מגדירה "חשפנית תמיכה רגשית".

פאן-פיי קאונג, מיוסטון, טקסס, יצרה חשבון של תמונות עירום נועזות שלה ב-OnlyFans - אותו היא מציעה בחינם עבור חיילים ומתנדבים בצבא אוקראינה, והיא מתארת את עצמה שם כ"חברה שלכם שמטיילת בעולם, ומתנדבת כעת בחרקוב". בנוסף היא מגדירה שם את עצמה כ"תיירת מין" במדינה.

הדוגמנית בת ה-33, שהתוכן שהיא מעלה לרשת כולל סרטוני חשפנות כשברקע נשמעות אזעקות המתריעות מפני טילים רוסיים ותמונות ללא חולצה עם משגרי רקטות, עושה לדבריה הכל - "החל מהנקה רגשית חינם לחיילים ומתנדבים" ועד לחלוקת תרומות של כסף מזומן לאוקראינים והמתנדבים, כך על פי פרופיל ה-OnlyFans שלה, שבו נכתב כי כל ההכנסות שלו מיועדות לפעולות ההומניטריות שלה."אני הבחורה הסקסית באוקראינה שרוצה להתנדב, וכנראה תתן לכם", היא אמרה ל"דיילי ביסט".

לפי קוואנג, בארצות הברית היא חייתה "חיים כפולים", שכללו זכייה בפרס הראשון באתגר בריאות החלל של נאס"א ב-2014 אך למרות זאת היא החליטה לדחות את ההצטרפות לאחת מהאוניברטסיאות המובליות - ובמקביל השתתפה בתחרות מיס טייוואן האמריקנית ב-2015. בחמש השנים האחרונות היא חיה באוקלנד, קליפורניה, ועובדת כמפעילה במסיבות של ילדים.

קוואנג עברה לאחרונה לאירופה, שם האמינה שתוכל להתחיל חיים חדשים, הרחק מכל הבעיות שלה באמריקה. היא פגשה משפחה של פליטים אוקראינים בקרואטיה, שדיברה איתה על הפלישה של רוסיה ועודדה אותה להתנדב בתוך המדינה. כשביקרה באוקראינה בפעם הראשונה בנובמבר 2022, יחסים רומנטיים או מיניים לא עמדו במרכז ההתעניינות שלה. היא החליטה להתנדב במקלטים של נשים ובבתי יתומים בלבוב, העיר המערבית באוקראינה שנחשבה ל"מפלט" לאורך כל המלחמה.

כשהחלה להתנדב עם ילדים באוקראינה, העבודה הרגישה לה כמו המשך טבעי למה שעשתה בארה"ב. "היתומים הציפו אותי. הם רצו, צרחו וחיבקו אותי. עשיתי חזרות על איזה סיפור אוקראיני לספר להם. רקדנו יחד", היא שיחזרה, אבל תפקיד המטפלת בילדים לא הספיק לה. "זה לא הרגיש כמו משהו ייחודי או שונה ממה שעשיתי בארצות הברית. רציתי יותר. רציתי להיות בצבא", אמרה.

היא לא לבד

נשים אוקראיניות מעודדות את החיילים בחזית עם תמונות נועזות

לכתבה המלאה

"הפכתי למשפיענית סקסית שלא מפסיקה לדבר על אוקראינה"

חודש לאחר שהגיעה לאוקראינה היא נאלצה לעזוב, אך גם מחוץ למדינה היא עדיין חשבה על אוקראינה ללא הפסקה. "היו לי טיסות לטולום במקסיקו כי התכוונתי לגור שם עם משפיען אסייתי מופלא וסקסי ורצינו להפוך לצוות סקסי של משפיענים אסיאתיים", היא פרצה בשורה של צחוקים לפני שהמשיכה לספר, "אבל ברגע שעזבתי, רציתי מאוד לחזור לאוקראינה. השתגעתי בניסיון לחזור".

לקוואנג יש יותר מ-50 אלף עוקבים באינסטגרם של יותר מ-50,000 שצפו בתמונות הדוגמנות וההלבשה התחתונה שהייתה משתפת. מאז הביקור הראשון שלה באוקראינה בבנובמבר 2022, היא התחילה לפרסם גם תוכן הקשור למלחמה. "איבדתי בערך 5,000 עוקבים מאז כל העניין הזה עם אוקראינה. כי הפכתי ממשפיענית סקסית למשפיענית סקסית שלא מפסיקה לדבר על אוקראינה".

ואז היא גילתה את הגברים האוקראינים

בפברואר 2023, שנה לאחר פרוץ המלחמה, היא עברה לאוקראינה במשרה מלאה, שם התנדבה והתגוררה בין אוקראינים בקייב. ככל שבילתה יותר זמן באוקראינה, כך היא החלה ליהנות מחברתם של האוקראינים. באספקט הרומנטי, קוואנג אמרה שבאמריקה, "הסטנדרטים שלי היו גבוהים מדי כי רציתי רק גברים שיכולים לדאוג לעצמם ולחשוב על אנשים אחרים מלבד עצמם. אף אחד מהאמריקאים לא עמד בסטנדרטים שלי. ואז הגעתי לאוקראינה, וכולם פה רק חושבים על אנשים אחרים חוץ מעצמם. לעומת זאת גברים אוקראינים - מתייחסים אליי כמו אל תינוקת. הם צריכים לדעת מה אני רוצה עוד לפני שאני יודעת מה אני רוצה. בחיים שלי לא התייחסו אליי ככה", היא אמרה.

"מעבירה את הלילה עם עשרה חיילים אוקראינים"

בקייב פגשה קוואנג את המאמן האישי שלה דאז, הגבר האוקראיני הראשון שאיתו ניהלה מערכת יחסים אינטימית. "הוא סחב את המזוודות שלי במשקל 30 קילו 13 קומות במהלך הפסקת חשמל", היא סיפרה.

מאז, ההתנדבות שלה לקחה אותה לאזור דונבאס, שם היא סיפקה מים לאנשים שנשארו בעיירות ההרוסות ועבדה בתור מה שהיא מתארת כ"נותנת תמיכה רגשית לחיילים דוברי אנגלית". וגם - במקרים שהייתה משיכה הדדית קוואנג ניהלה מערכות יחסים אינטימיות עם כמה מהגברים שהיא פגשה.

נכון לעכשיו, דוגמנית העירום ב-OnlyFans יוצאת במקביל עם מפעיל מזל"ט אוקראיני, עובד תחנת כוח ושני עובדי טכנולוגיית מידע.

קוואנג למדה אוקראינית ואומרת שהיא יכולה לדבר ברמה של ילד בן שנתיים ומשתמשת בבינה מלאכותית ותרגום סימולטני כשהיא לא יכולה לתקשר ביעילות עם אוקראינים.

@modeltechie Hope you have a happy Valentine's or Singles or Widow/ers Day!♥️ Today I'm going to #Dnipro, then #Zaporizhzhia, then either #Kharkiv or #Kyiv ♬ original sound - Fan-Pei Koung

היא מתארת בראיון מערכת יחסים אחת שכזו, עם חייל אוקראיני בשם סשה, "הוא רק מדבר אוקראינית ורוסית, אז אנחנו פשוט מחזיקים את הטלפונים שלנו אחד ליד השני, ומשתמשים בהם כדי לתרגם את עצמנו, וכל מה שהוא לא מבין אני מסבירה לו. תקשורת אידיאלית איתו היא שני טלפונים ומחשב נייד אחד. אנחנו יכולים להבין ככה כל מה שאנחנו צריכים", היא אמרה

לעתים, היא גם נפגשת ויוצאת עם חיילים זרים שהגיעו לאוקראינה ממדינות אחרות כדי להילחם. לאחר שקבוצת חיילים ספגה אבדות בדונבאס, קוואנג הלכה ליחידה שלהם כדי לנחם אותם. שם פגשה חייל מבריטניה שלחם בעבר בסוריה לפני שעבר לקרבות באוקראינה. "שוחחנו במשך שש שעות על איך הוא מתמודד, על הבעיות במערכות היחסים שלו. אני מרגישה כל כך בטוחה עם הבחור הזה. בשלב מסוים החזקתי אותו וליטפתי את שערו, והוא אמר, 'אני מרגיש יקר כמו חתלתול. לא נגעו בי כבר שנתיים", סיפרה קוואנג.

@modeltechie Guys I think I'm dying or going through puberty again. What is happening to me ? #zelensky ♬ original sound - Fan-Pei Koung

שאר המתנדבים פחות מתלהבים ממנה

אבל למרות הקלילות היחסית בה היא מתארת את חייה באוקראינה, היא סיפרה ל-The Daily Beast שהיא חוותה גם לא מעט שיפוטיות מצד מתנדבים מערביים אחרים על פעילותה. לאחר שצורפה לצ'אט קבוצתי של מתנדבים מערביים, קוואנג טען שאחד המשתתפים כתב הודעה כאילו בשמה: "היי, אני פאן-פיי, תודה ששיתפתם אותי בצ'אט הקבוצתי ההומניטרי הזה. אם מישהו מכם רוצה לנסוע מזרחה, בבקשה קחו אותי איתכם, אני חברה טובה מאוד", לפני שהוסיף בדיחה על כך שהיא רוצה לקיים יחסי מין עם כמה אוקראינים בולטים.

"החבר'ה האלה פשוט קרעו אותי שלושה ימים רצופים! אני חושבת שיש כמה מאות אנשים בקבוצה הזו, והם אמרו, 'את רוצה לעשות פורנו מקברי אחים? אנשים כתבו שם על איך הם מתכוונים לחנך אותי. אני רק רציתי להוכיח את עצמי, אבל זה רודף אותי. אני מרגישה שלכל מתנדב בקבוצה ההומניטרית יש דעה קדומה עלי", אמרה קוואנג, "אם הייתי גבר שנוסע לאוקראינה להתנדב, אף אחד לא היה שואל אותי על שום דבר. אבל בגלל שאני אישה ספגתי מופע של חרא ללא הפסקה".

בנוסף היא שיתפה לפחות שני מקרים בהם הותקפה מינית על ידי חיילים אוקראינים.

ובכל זאת, היא מאמינה שהיא מספקת שירות חיוני לחיילים שלעתים קרובות מתעלמים ממנו. "אנשים לא מדברים על הצרכים המיניים של תושבי מדינה במלחמה", היא אמרה. "תחשוב על החלק בך שצריך אדם שאתה יכול לסמוך עליו", הסבירה, "אני מנסה לעשות את זה עבור כל מי שמדבר אנגלית, או אוקראינית ברמה של ילד בן 3."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully