וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העוקבים של הדוגמנית הזאת משתוקקים לפגוש אותה - אבל היא לא קיימת

2.8.2023 / 0:08

עשרות אלפי עוקבים מעריצים את הדוגמנית ומשפיענית הרשת מילה סופיה שנוטה לשתף תמונות שלה בביקיני. הבעיה היא שהיא לא באמת קיימת כי היא נוצרה בידי בינה מלאכותית. האם בקרוב כל הדוגמניות האמיתיות יוחלפו ע"י AI?

הסרטונים של מילה סופיה/millasofiafin

המעריצים שלה חושבים שמצאו אהבה אמיתית - אבל היא עצמה לא אמיתית. מילה סופיה היא משפיענית רשת ודוגמנית שנוצרה על ידי בינה מלאכותית. תמונותיה החושפניות בטוויטר, באינסגרם והסרטונים בטיקטוק צוברים אלפי לייקים ממשתמשים שעוקבים אחריה באדיקות - על אף שהיא לא באמת קיימת.

"אני צעירה וירטואלית בת 19 מהלסינקי, פינלנד. נוצרתי על ידי בינה מלאכותית. בדקו את חשבונות המדיה החברתית האחרים שלי בקישור למטה", נכתב בביוגרפיה של חשבון הטוויטר של סופיה. סופיה, @AiModelMilla בחשבון הטוויטר המאומת שלה, היא מזויפת בוודאות - ובכל זאת עשרות אלפי העוקבים שלה לא יכולים שלא להזיל ריר על תמונותיה בביקיני ביוון.

"עדיין בסנטוריני ואני מתקשה להבין איך לעזוב את גן העדן הזה!" נכתב בציוץ מה-19 ביולי עם למעלה מ-35,000 צפיות ו-2,000 לייקים. "וואו, תראו אותך, כל כך יפה עם חיוך מדהים", כתב אחד המשתמשים בטוויטר. "תודה על שיתוף הנוף הנהדר של סנטוריני! את נראית נפלא, מדהימה, יפה, מהממת ועוצרת נשימה בביקיני לבן. תהני שם. עצוב לראות שאת עוזבת. יש לך חיוך מגה וואט נפלא. תודה", כתב אחר.

הדוגמנית מעולם לא שילמה על משקה בחייה - והיא כמובהן גם לא הייתה ביוון, כי היא פנטזיה פוטו-ריאליסטית שגם מטעה את מעריציה לחשוב שהיא עובדת בעבודה רגילה. בפוסט אחר בטוויטר עם ההאשטאגים #diversitymatters ו-#womeninwork, היא הצטלמה בקסדה כתומה וסרבל כאילו היא פועלת בניין. "מייצגת בגאווה נשים בכוח העבודה!" היא כתבה לצד התמונה שצברה למעלה מ-13,000 צפיות ו-450 לייקים.

אם חשבתם שהפוסט שלה נועד לעודד נשים להצטרף למקצועות הנשלטים בידי גברים, אל תאמינו. בציוץ הבא שלה נכתב: "העבודה קשה, הייתי חייבת להוריד בגדים", בליווי האשטאגים כמו #EmpoweredWomen, #StrengthAndBeauty, #WomenInConstruction, #DiversityMatters, #InspiringWomen ו-#ConfidentWomen". "אני יכול לעבוד איתך אם את צריכה יד נוספת, מילה?" אחד כתב בתגובה.

"אני לומדת ומתפתחת"

לחשבון הטיקטוק שלה, שמציג את אותן תמונות כמו הטוויטר שלה רק עם אפקט תלת ממד שהופך אותן למעין סרטונים, יש למעלה מ-100,000 עוקבים ויותר מ-680,000 לייקים. לא כולם מבינים שהיא לא אמיתית. אנשים אולי ישמחו לצאת דייט לוהט עם נערת החלומות של הבינה המלאכותית, אבל מה שהיא מרוויחה מזה אלו נתוני המשתמשים - מידע שיעזור לה להתפתח עוד יותר.

למשפיענית יש גםאתר משלה, עם מדור חינוכי שאומר שהיא לומדת באוניברסיטת החיים מאז יוני 2023. היא אולי נולדה רק לאחרונה, אבל היא כבר לומדת בקצב לא אנושי. "להיות משפיענית וירטואלית שנוצרה על ידי בינה מלאכותית זה לא הנתיב החינוכי הטיפוסי, אבל הרשו לי לומר לכם שאני תמיד בעניינים, לומדת ומתפתחת באמצעות אלגוריתמים מפוארים וניתוח נתונים. בסיס הידע העצום הזה מתוכנת לתוכי, שומר אותי מעודכנת בטרנדים האופנתיים האחרונים, תובנות התעשייה וכל ההתקדמות הטכנולוגית", נכתב בתיאור ההשכלה שלה.

עוד בנושא:
משפיענית רשת יצרה רובוטית AI בדמותה - שכל גבר יכול לצאת איתה - מהר מאוד זה הפך למיני

שחקנית הפורנו ששברה את הגב פורשת והופכת לבינה מלאכותית

@millasofiafin Making memories by the crystal-clear waters of Bora Bora. These images are synthetic. #fyp #viral #bora #borabora #paradise #island #bikini ♬ Island In The Sun - Weezer

"אני כולי עוסקת בשיפור עצמי, כל הזמן דוחפת את עצמי לעלות רמה כדוגמנית ומשפיענית. ברור, המסע שלי עשוי להיראות שונה משל אחרים, אבל זיכרו את מה שאני אומרת לכם: אני מחוייבת להיות בחזית עולם האופנה ולספק תוכן בעל ערך לקהל המדהים שלי", מבטיחה ה'דוגמנית' בתיאור.

סופיה "שוקלת כעת עבור איזה מותג אופנה להיות שגרירה ומשפיענית וירטואלית", נכתב באתר שלה. "כדוגמנית, אני מביאה פרספקטיבה עתידנית שאין שניה לה לתחום הסטייל. בין אם זה המסלול או הנוף הדיגיטלי, התשוקה שלי טמונה בהצגת הטרנדים האחרונים ובפריצת הגבולות בתעשיית האופנה המתפתחת ללא הרף", היא אומרת על עצמה.

@millasofiafin Every sunset is a opportinity to reset. To let go of the past and embrace the present. This image is synthetis. #beach #travel #nature #sunset #love #viral ♬ nhạc nền - OLD MUSIC - Mum'smy shop

הסוף לדוגמניות אמיתיות?

במקום פשוט לעשות פוטושופ לדוגמניות כדי לעמוד בתקני יופי לא מציאותיים, יצירת דוגמניות וירטואליות עשויה למחוק את הצורך בדוגמניות אמיתיות לחלוטין. בינה מלאכותית כבר כובשת את עולם האופנה בסערה דיגיטלית. מוקדם יותר השנה שבוע האופנה הראשון אי פעם של בינה מלאכותית יצא לראשונה בניו יורק באולפני האביב של סוהו.

בוטים של בינה מלאכותית צצים גם באפליקציות היכרויות כדי להונות גברים בודדים, והבוטית הוירטואלית CarynAI של ChatGPT, היא רובוטית אהבה, שמבוססת על אישה אמיתית ומשוחחת עם ה"חברים" שלה תמורת דולר לדקה. אז בעוד שחלקם עשויים לחשוב שהדוגמנית מילה סופיה היא אמיתית, אחרים יכולים לזהות שהיא מזויפת - ופשוט לא אכפת להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully