וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא כל התכנים יחזרו": האם זה הסוף של אתר "סדרות"?

עודכן לאחרונה: 2.8.2023 / 9:25

המאבק בשיאו: אתר התוכן הפיראטי הפופולרי (והלא חוקי), מנסה להמשיך לשרוד. ומה המסר לגולשים? הנה כל הפרטים

אתר "סדרות". צילום מסך, צילום מסך
אתר "סדרות"/צילום מסך, צילום מסך

אתר התוכן הלא חוקי הגדול בישראל - אתר "סדרות" - ממשיך להתמודד עם קשיים ושיבושים בעקבות המתקפה חזיתית של ארגון זכויות היוצרים באינטרנט (זיר"ה) נגדו. לפחות בינתיים, גם מפעילי האתר הפיראטי מודים שבזמן הקרוב הוא אינו יחזור לפעילות מלאה.

בהודעות לגולשים שפורסמות בחשבון הטוויטר של מפעילי האתר, המזוהים תחת הכינוי Eli Cohen, נכתב בין היתר "הליך השחזור יחל בימים הקרובים, העברה של מאות טרה! רוב התכנים יחזרו לפעילות (לא כולם)". עוד כתבו: "יש לנו הפתעות טכנולוגיות עבור זיר"ה".

בחודש שעבר, לאחר פעילות מודיעינית ומשפטית מדויקת של זיר"ה, נתפס שרת השייך לסדרות ועליו כ-270 טרה-בייט של תוכן מקור ישראלי, לצד פרטי מידע נוספים.

האתר, שמחליף אחת לתקופה את כתובתו כדי להתחמק מהרשויות, מציע סדרות מישראל ומרחבי העולם להורדה או לצפייה ישירה - פגיעה ישירה בבעלי זכויות יוצרים. ונזכיר: מדובר בעבירה פלילית וככזו, מדובר בתחום פרוץ המגלגל מאות אלפי שקלים בשנה, בקריפטו, ללא פיקוח ומתחת לאפן של רשויות המס.

ארגון זיר"ה הוקם ב-2011. מדובר בארגון לובינג שהקימו חברות הפקה ותוכן כמו יונייטד קינג, yes ו-HOT שהן בעלות זכויות היוצרים החוקיות על תוכני הווידאו שמוזרמים באופן פיראטי לרשת. מאז, למעשה, המאבק באתרי ההורדות הפיראטיים בישראל התחיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully