וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת מתח: אחרי תביעת הענק - זה המהלך של מפעילי אתר "סדרות" נגד HOT ו-yes

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 8:31

"רוב המידע שהם מסרו שגוי": מפעילי האתר הבלתי חוקי מתייחסים לתביעת הענק - ומבטיחים לשוב בקרוב. ומה המהלך הבא נגד ספקיות הטלוויזיה? הנה כל הפרטים

אתר "סדרות". ינון בן שושן, מערכת וואלה!
אתר "סדרות"/מערכת וואלה!, ינון בן שושן

בסוף השבוע פרסמנו ב-וואלה! טכנולוגיה כי בתום חקירה פרטית שבה לקחה חלק חברת סייבר אירופאית, הגיש ארגון זיר"ה תביעת ענק בסך 5 מיליון שקלים נגד 14 האנשים שעומדים מאחורי האתרים "סדרות" ו-"סרטים" המספקים צפייה פיראטית באינטרנט. לפי כתב התביעה, נראה שלא מדבר באתר של איש אחד בשם "אלי כהן" (כפי שהוא מזדהה בטוויטר), אלא במערכת עבריינית היררכית משומנת העוסקת בהקלטה, הפצה, סליקת כספים תוך הלבנתם וניצול קטינים.

כעת, נראה שהקרב בין שני הגופים, שנמשך כבר שנים, לא הולך להסתיים כל-כך מהר, ולאחר הדיווחים בתקשורת, מפעילי האתר מגיבים לטענות. "לחשוף את הפרטים האישיים של אנשים שלטענת זיר"ה קשורים לפעילות האתר לא נחשב לדבר תקין לעשות, אבל הם צריכים להצדיק את הפעילות שלהם ואת המשכורות המנופחות שלהם", כך נכתב (השגיאות במקור) בציוץ שהעלה האתר לחשבון הטוויטר תחת שם המשתמש "אלי כהן" (בארגון זיר"ה מעריכים שמדובר בחשבון שבו משתמש מייסד האתר מיכאל בן עמי ממקום מחבואו בחו"ל, ובכירים נוספים באתר).

ודבריו של "אלי כהן" לא הסתיימו בציוץ בודד. בפוסט שפרסם הוא מספר כי חסם כמה משתמשים "בגלל מענה בוטה שלהם בתגובות", והדגיש: "מי שעוקב אחרינו ומגיב אז צריך להיות בצד שלנו". במקביל, בתגובה לאחד העוקבים הבטיח שהאתר ישוב לפעילות בתחילת ספטמבר: "רוב התוכן מגובה וחלק נכבד מהתוכן אבד בגלל טעות אנוש שלא ארחיב לגביה, צוות המעלים לא נחשף כמו שזירה טוענים ורוב הדברים שהם רושמים במידע שהם מסרו שגוי".

בינתיים, נראה שבן-עמי (שוטר לשעבר מדימונה), או "אלי כהן", לא מתכוון לנוח ומתכנן ללכת ראש-בראש עם yes ו-HOT. המייסד קרא למי שמחזיק במניות ספקיות התקשורת "למכור אותן". "אנחנו הולכים לעשות קמפיין גדול וחלוקת מנויים נרחבת לכל המתנתקים מיס והוט בתחילת חודש ספטמבר. אני לא יועץ בתחום המניות וההחלטה היא של כל אחד ואחד כמובן אבל אני מציע למי שמחזיק במניות של יס והוט למכור אותן בתחילת חודש ספטמבר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בינתיים, נכון לכתיבת שורות אלה, האתר אינו זמין - וכך גם האפליקציות לטלוויזיה ולסלולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully