וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז לא יהיה קרב? מאסק התחרט, וצוקי מאוכזב

עודכן לאחרונה: 14.8.2023 / 14:48

על אף שהרעיון המשונה קודם על ידי שני אילי הטכנולוגיה במשך חודשים, השבוע נראה שמאסק קיבל רגליים קרות לגבי קרב הלחימה בינו לבין מארק צוקרברג - שהגיב באכזבה ואמר שמאסק "לא רציני". מאסק כמובן מיהר להגיב ואמר שצוקרברג "משתפן"

אילון מאסק ומארק צוקרברג. ShutterStock, GettyImages
אילון מאסק ומארק צוקרברג/GettyImages, ShutterStock

האם הרעיון של קרב לחימה משולבת בכלוב בין אילון מאסק לצוקרברג הגיע לסוף דרכו? כך לפחות טוען צוקרברג. השבוע פתאום מאסק דיבר על "דיון מכבד ונאצל" עם צוקרברג במקום ללכת מכות, צוקרברג הגיב באכזבה - ונראה שלוחם הלחימה המשולבת הכבר-לא-כל-כך-חובב די ציפה לקרב ביניהם, ואף הוסכם שההכנסות מהקרב בין המפורסמים ייתרמו לצדקה.

צוקרברג כאמור לא הסתיר את אכזבתו בפוסט שפורסם כמובן בת'רדס, המתחרה של טוויטר מבית אינסטגרם שבבעלות מטא: "אני חושב שכולנו יכולים להסכים שאילון לא רציני והגיע הזמן להמשיך הלאה. הצעתי תאריך. דנה ווייט (יושב ראש ליגת ההיאבקות UFC) הציע להפוך את זה לתחרות רשמית למטרת צדקה. אילון לא אישר את התאריך, ואז הוא אמר שהוא צריך לעבור ניתוח, ועכשיו מבקש לעשות סיבוב אימונים בחצר האחורית שלי (כזכור, צוקרברג בנה לכבוד הקרב זירה מתומנת של לחימה משולבת אצלו בחצר - אשתו לא אהבה את זה) כתחליף.

אם אילון אי פעם יהיה רציני לגבי תאריך אמיתי ואירוע רשמי, הוא יודע איך להשיג אותי. אחרת, הגיע הזמן להתקדם. אני מעדיף להתמקד בלהתחרות עם אנשים שלוקחים את הספורט הזה ברצינות", סיכם צוקרברג.

באופן לא מפתיע, התגובה של מאסק לא איחרה להגיע בדמות הציוץ בן המשפט האחד: "צוק הוא שפן" בתרגום חופשי, למעשה, תרנגולת, מילת הסלנג לפחדן באנגלית: Zuk is a chicken. גורלו של הקרב המתוקשר כרגע תלוי באוויר (מאסק בכלל רוצה לעשות אותו בסגנון רומי עתיק באיטליה), אבל נראה שהשניים האלה ימשיכו לעקוץ אחד את השני במילים, גם אם לא באגרופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully