וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית OnlyFans חולקת תמונות עירום על כל 10 דולר תרומה לנפגעי השריפות בהוואי

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 9:11

דוגמנית OnlyFans ותושבת הונולולו, מריה קאסילאס, הודיעה שהיא תשלח תמונת עירום לכל אדם שיתרום לפחות עשרה דולרים למטרת סיוע לנפגעי השריפות במאווי, הוואי. באתר גיוס הכספים החליטו להוריד לה את העמוד

הדוגמנית מריה קאסילס/Instagram.com/lavaxgrll

דוגמנית OnlyFans ותושבת הונולולו, מריה קאסילאס בת ה-22, חשפה שהיא תשלח תמונת עירום לכל אדם שיתרום לפחות עשרה דולרים למטרת סיוע לנפגעי השריפות במאווי. יעד התיירות הפופולרי בהוואי ספג את אחת השריפות הקטלניות ביותר בארה"ב מזה יותר ממאה שנה. בשריפות נהרגו לפחות 107 בני אדם ונהרסו יותר מ-2,200 מבנים שהותירו קורבנות חסרי בית.

הדרך הייחודית של הדוגמנית לגייס כספים לאי משכה 1.3 מיליון צפיות ב-X, מי שנקראה בעבר טוויטר, שם היא שיתפה את ההצעה הפרובוקטיבית שלה. "לעזאזל, שולחת עירום לכל מי שתורם לפחות 10 דולרים לגיוס תרומות למאווי. אני אוהבת את האי היפה הזה יותר מדי", נכתב בציוץ לגיוס התרומות. "RT ושלח לי DM לאחר התרומה. אבדוק זאת ;)."

מודעת גיוס כספים תמורת עירום. https://twitter.com/lavaxgrl, צילום מסך
פוסט גיוס הכספים שלה/צילום מסך, https://twitter.com/lavaxgrl

הדוגמנית, העונה לשם @Lavaxgrll בטוויטר, פתחה את דף "עזרו ללאהאינה עכשיו!" ב-14 באוגוסט ומאז אספה למעלה מ-7,400 דולרים מתרומות, מה שאומר שהיא שלחה למעלה מ-740 תמונות עירום שלה למעריצים, חלקן כמובן תמונות זהות למעריצים שונים. "כל 10 דולרים = תמונת עירום אחת. קדימה", היא הזכירה ל-96,000 העוקבים שלה בציוץ נוסף לקידום גיוס התרומות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

קאסילאס אמרה ל-Post שזה לא גימיק וכי היא באמת שולחת כסף לקורבנות מאווי. "אני רק רוצה להפיץ את הבשורה - ושאנשים יפסיקו לחשוב שזה גימיק", היא אמרה. "אני אוהבת את האי הזה והייתי עושה הכל בשבילו. הכסף לא הולך אליי וזה לא פרומו לשום דבר מלבד גיוס כסף".

"מאווי היא מקום קדוש ויפהפה ויש כמה דברים איומים שקורים שם כרגע", היא פרסמה בסטורי באינסטגרם, "הם באמת זקוקים לעזרה שלנו". היא מקווה שהיותה משפיענית רשת תועיל לאיסוף כמות גבוהה של תרומות. "אני רק משפיענית, כביכול, ואני כאן כדי לנסות לגרום לכל מי שחושב כמוני לעזור ולעשות מה שהם יכולים בעת צרה", היא הוסיפה.

"כל ההכנסות שיגויסו יועברו ישירות למי שנפגעו מאסון זה", מוסיפה הדוגמנית, "הרכבתי צוות שיעזור לי לפזר את הכספים האלה למשפחות, למשקי בית ולאלה שזקוקים לסעד מיידי".

בתיאור GoFundMe, קאסילאס מבקשת מכל מי שנהנה מיופיה של מאווי להירתם למאמץ. "אם הייתה לכם את הזכות לבקר בהוואי, אני מקווה שתשקלו לתרום למקום ולאנשים שאיפשרו לכם את כל זה".

ואז העמוד נסגר

מריה קאסילאס נאלצה להתבשר השבוע שעמוד התרומות שלה הנועד לסייע למאמצים ההומניטריים הוסר מהרשת. לאחר למעלה מ-300 תרומות תוך ימים בודדים, הדוגמנית פנתה ל-X כדי לעדכן: "GoFundMe הורידה את החשבון שלי אבל זה לא ימנע ממני לעשות מה שאני יכולה כדי לעזור לתושבי מאווי. במקום זאת אעשה רשימה של עמותות לתרום למענן. אתם עדיין יכולים לשלוח לי את צילומי המסך שלכם!".

דובר GoFundMe מסר בתגובה ל-TMZ: "עמוד גיוס התרומות שלה הוסר עקב הפרת תנאי השירות של האתר, בעיקר סעיף ההתנהגות האסורה. נאמר לנו שכל התורמים של הדוגמנית קיבלו החזר... אז הם בעצם מקבלים את העירום שלה בחינם".

כעת היא מעבירה את גיוס תרומות העירום שלה ל-OnlyFans, שם סביר להניח שהוא יתקבל בברכה. באשר ל-GoFundMe, באתר הודיעו שאנשים המעוניינים לתרום למאמצי הבנייה מחדש באי מוזמנים לתרום כסף דרך עמותות רשמיות - ועירום לא כלול שם.

זו לא הפעם הראשונה שדוגמנית מציעה עירום לטובת גיוס כספים. ב-2015 טרייסי קיס גייסה כספים באתרי מימון המונים לטובת ארגוני צדקה ובתמורה הציעה תמונות עירום של עצמה. באתר GoFundMe חשבו שאפילו התמונות המצונזרות היו יותר מדי, למרות המטרה הצודקת. חשבונה באתר נסגר לאחר שפרסמה תמונה מצונזרת - טיזר ל"דבר האמיתי" שבו יזכו משקיעים שיעבירו סכום גדול יותר מעשרה ליש"ט. "הייתי בהלם כש-GoFundMe סגרו את החשבון שלי בגלל תמונות שלטענתם מפירות את תנאי השימוש", היא סיפרה אז בראיון, "התמונה האמורה היא תמונת טופלס שלי שצנזרתי כך שלמעשה היא לא חושפת כלום. בסרטי קולנוע המומלצים לבני 12 ומעלה מותר להציג תמונות עירום, סקס ואלימות. אני מניחה שרוב הקהל באתר המימון הוא הרבה מעל גיל 12".

בשנת 2020 גם הדוגמנית קיילין וורד מלוס אנג'לס החליטה לעשות מעשה ולגייס כספים לטובת ארגוני הצדקה המסייעים להילחם בנזקי השריפה באוסטרליה. מה יצא לתורמים מכך? כל מי שתרם לפחות עשרה דולרים לאחד מארגוני הצדקה והסיוע באוסטרליה - היא שלחה תמונות עירום שלה. וורד הצליחה בימים ספורים לגייס סכום של מיליון דולר - וכל זה רק מאנשים שרצו לראות אותה עירומה.

  • עוד באותו נושא:
  • דוגמניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully