רופאים בדקו את הגופות של ה"חייזרים" שהוצגו לקונגרס - זה מה שהם גילו

עודכן לאחרונה: 20.9.2023 / 8:50

הסריקות של שתי הגופות ה"לא אנושיות" נערכו במקסיקו והן מצביעות על כך שהן לא הורכבו או טופלו על ידי בני אדם ואחת מהן "הייתה בהריון". מדענים אמרו בעבר ששרידים כמו אלה שהוצגו במקסיקו בשבוע שעבר מורכבים בדרך כלל מעצמות בני אדם ובעלי חיים

בדיקות מעבדה וסריקות נערכו לגופות ה"חייזרים" שהוצגו בקונגרס במקסיקו/רויטרס

רופאים מקסיקניים לא מצאו "שום עדות להרכבה או מניפולציה כלשהי של הגולגולות" של שרידי המומיות שנטען שהם "לא אנושיים", שהוצגו לקונגרס של מקסיקו כ"מומיות של חייזרים" בשבוע שעבר - מה שמוכיח לכאורה שהשרידים לא היו מעשה ידי אדם.

המדענים ערכו מספר בדיקות על שתי הדגימות במרפאת נור ביום שני, והעבירו את כל ההליך בשידור חי בערוץ היוטיוב של מומחה העב"מים שחשף אותן, חיימה מאוסן.

בסופו של דבר, חוסה זלסה בניטס, מנהל המכון לחקר מדעי הבריאות במשרד הצי המקסיקני, אמר שהמחקר שלהם הוכיח שהחייזרים לכאורה שייכים לשלד בודד ולא הורכבו עם חפצים אנושיים.

בניו יורק פוסט דווח שהוא גם אמר שהצוות שלו מצא שאחד "היה חי, שלם, היה ביולוגי ובהריון", והצביע על גושים גדולים בתוך הבטן לכאורה של ה"חוצן" - מה שמציע את האפשרות שאלה יוכלות להיות ביצים.

בדיקות מעבדה לגופות ה"חייזרים" שהוצגו במקסיקו/רויטרס, Raquel Cunha

"אני יכול לאשר שלגופים האלה אין קשר לבני אדם", הוא טען בעבר. אבל מעבר לזה, הם נראים דמויי אנוש בצורתם, עם שתי ידיים ושתי רגליים כל אחת.

מאוסן אמר שיש להם עצמות חזקות וקלות והם ללא שיניים, והיו להם שתלים של קדמיום ואוסמיום - אחד מהיסודות הנדירים ביותר על פני כדור הארץ. כמעט שליש מה-DNA שלהם "לא ידוע", הוא העיד בשבועה מול הקונגרס כשטען שהיצורים אינם חלק מה"אבולוציה הארצית שלנו".

"הדגימות הללו אינן חלק מההיסטוריה האבולוציונית שלנו של כדור הארץ", אמר מאוסן לפקידי ממשל מקסיקניים ונציגים מארה"ב. "אלה לא יצורים שנמצאו באתר התרסקות עב"ם. במקום זאת, הם נמצאו במכרות דיאטומים (אצות) ולאחר מכן הפכו מאובנים".

"זו הפעם הראשונה שחיים חוץ-ארציים מוצגים בצורה כזו ואני חושב שיש לנו כאן דוגמה ברורה שיש לנו עסק עם דגימות לא אנושיות שאינן קשורות לאף מין אחר בעולמנו," סיכם מאוסן, חוקר עב"מים ותיק.

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בדיקות מעבדה לגופות ה"חייזרים" שהוצגו במקסיקו. Raquel Cunha, רויטרס
"הדגימות הללו אינן חלק מההיסטוריה האבולוציונית שלנו של כדור הארץ",/רויטרס, Raquel Cunha
בדיקות מעבדה לגופות ה"חייזרים" שהוצגו במקסיקו. Raquel Cunha, רויטרס
המחקר הוכיח שהחייזרים לכאורה שייכים לשלד בודד ולא הורכבו עם חפצים אנושיים/רויטרס, Raquel Cunha

אבל - וזה אבל חשוב...

אבל רבים הביעו ספקנות לגבי התגלית והבדיקות (אותן מימן וערך אותו מומחה שהציג ת הגופות בקונגרס) וכינו אותן "תרמית". הם הזכירו שממצאים דומים כאלה בעבר התבררו כשרידים של ילדים חנוטים - כולל ממצאים שהציג מאוסן עצמו - שגופות של "חייזרים" שהציג בעבר התגלה שהורכבו מעצמות של בני אדם שנלקחו ממספר גופות, כדי ליצור מראה חייזרי יוצא דופן.

בין הספקנים הוא הפרופסור לפיזיקה בריאן קוקס, שקרא לשלוח דגימה לחברת הטכנולוגיה הביולוגית 23andMe לאימות עצמאי שמדובר בדגימות של חייזרים, כך מדווחת רשת סקיי ניוז. "זה מאוד לא סביר שמין אינטליגנטי שהתפתח על כוכב אחר ייראה כמונו", הוא אמר בשבוע שעבר.

גם טייס הצי האמריקני לשעבר ריאן גרייבס, שהשתתף בשימוע שנערך בנושא תצפיות עב"מים בקרונגרס האמריקיני בחודש יולי שם, חלק את הניסיון האישי שלו עם תצפיות של "תופעות חריגות לא מזוהות", השמיע ביקורת נוקבת על המצגת במקסיקו. "זה היה צעד ענק אחורה עבור הנושא הזה", הוא כתב גרייבס ברשת החברתית X (שנודעה בעבר בשם טוויטר). "אני מאוכזב עד עמקי נשמתי מהתרמית הלא מבוססת הזו".

גופת "חייזר" שהוצגה בקונגרס במקסיקו. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גופת "חייזר" שהוצגה בקונגרס במקסיקו/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ג'ולייטה פיירו, מדענית במכון לאסטרונומיה של האוניברסיטה הלאומית האוטונומית במקסיקו, אמרה אף היא שאף אחת מהראיות לא מראה על קימו של "משהו מסתורי שמצביע על תרכובות חיים שאינן קיימות על פני כדור הארץ".

ממשלת פרו, בה נמצאו המומיות, טענה שהשרידים הם פשוט חפצים מהתקופה הפרה-היספנית. שרת התרבות הפרואנית, לסלי אורטיאגה, אמרה שאף מוסד מדעי במדינה לא זיהה את השרידים כלא אנושיים ותהתה כיצד עזבו הדגימות את פרו. "יש תלונה פלילית ממשרד התרבות נגד כמה אנשים שהיו להם מערכת יחסים עם האדונים האלה", אמרה אורטאגה לעיתונאים ביום רביעי בהתייחסות למוסאן ולמקורביו. "אני הולכת לבקש מידע כדי לראות מה קרה ואיך לגבי עזבו את המדינה החפצים הפרה-היספניםהאלה, כי אני מבינה שהם חלק משאריות עצמות פרה-היספניות", היא הוסיפה.

ובכל זאת, הפוליטיקאים המקסיקנים אמרו בשבוע שעבר כי המצגת של מאוסן הותירה אותם עם "מחשבות" ו"חששות" בעודם שוקלים את העברת חוק הגנת החלל האווירי - שיהפוך את מקסיקו למדינה הראשונה בעולם שמכירה בנוכחותם של חייזרים על כדור הארץ.