וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מפקדי פנטגון דתיים עוצרים את המחקר על העב"מים מחשש שחייזרים הם שדים"

8.12.2023 / 0:03

גורם בכיר בסוכנות המחקר על העב"מים של הפנטגון טוען כי מספר מפקדים שהם נוצרים פונדמנטליסטים עצרו את מחקר העב"מים - בגלל שהם חוששים שהם לא מגיעים מהחלל, אלא מהגיהנום

הטריילר לסרט Accidental Truth: UFO Revelations/1091Pictures

האם הסיבה שאנחנו לא נחשפים לתגליות חדשות בנושא עב"מים וחייזרים היא באשמת מאמיני דת קיצוניים בפנטגון שהגיעו למסקנה כי אלה עשויים להיות שדים מהגיהנום? הטענות החדשות האלה מגיעות מדמות מרכזית בסוכנות המחקר של העב"מים בפנטגון. אותו אדם טוען כי נוצרים פונדמנטליסטים בתוך הממסד עצרו את עבודתו כי הם מאמינים שחייזרים הם שדים.

חוקר העב"מים המוביל רון ג'יימס הוא שטוען כי בכירים בממשלת ארה"ב חוששים שחייזרים הם למעשה שדים. רון, שהוא מנהל קשרי מדיה של קבוצת המחקר של עב"מים MUFON, טוען שיש "כמות גדולה מאוד של אנשים" בתוך הפנטגון שהתנגדו לפעילותה של התוכנית המתקדמת לזיהוי איומים באוויר ובחלל (AATIP) מכיוון שהם חושבים שהאובייקטים הבלתי מזוהים שמדווחים באופן קבוע על ידי מקורות צבא ארה"ב מנוהלים על ידי יצורים מהגיהנום. הוא טוען שנאמר לו על ידי לואיס אליזונדו, לכאורה אחד ממנהלי AATIP, שזה "לא היה רק קול קטן בפנטגון... אלא קבוצה ענקית של אנשים חשבו שהתופעה שצפו בה היא שדים".

הלובי הנוצרי הפונדמנטליסטי הזה בתוך מערכת הביטחון האמריקאית "השפיע למעשה על יכולתו של אליזונדו להשיג מימון", אומר רון. "האמונה הן בקיומם של חיים חוצניים והן באמיתות המילולית של התנ"ך אינה תואמת", הוא מוסיף. לדוגמה, רון חשף ששוחח עם חבר הקונגרס האמריקני הנוצרי טים בורצ'ט והגיע לתובנות. "ישבתי וראיינתי אותו", הוא מספר, "התחושה שלו הייתה שאם אתה מסתכל בתנ"ך וקורא שם שיחזקאל בונה את הגלגל ((יחזקאל פרק י פסוק יג), יש הרבה אנשים שחושבים שזו הייתה חללית". הוא מוסיף כי אפילו האפיפיור הודה רשמית שיש חיים על כוכבי לכת אחרים, אך הזרוע החזקה של הפונדמנטליזם הדתי בתוך החוגים הפוליטיים בארה"ב הפריעה באופן פעיל למחקר על העב"מים - והמדע בכלל.

זה הראיון המלא איתו:

"דיברתי עם ג'ון ברנדנבורג, חוקר שעשה הרבה עבודה על מאדים," אמר רון למגיש הפודקאסט ג'וליאן דורי," והוא אמר לי שהוא עובד תחת סיווג סודי כפיזיקאי במשך זמן רב. הוא אמר שיש כמות גדולה של אנשים שהאמונה הדתית הקיצונית הזו שולטת בהם והם שולטים במה שאנו משקיעים את האנרגיה שלנו, הכסף ואת זמננו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

עוד בנושא:
יש אישור: "מומיות החייזרים המקסיקניות" - הן לא של בני אדם

נאס"א פרסמה דוח על עב"מים: אין הוכחה שמקורם בחלל החיצון - אך לא ניתן לשלול זאת


אולם בעוד שרשויות מסוימות טוענות שעב"מים לא יכולים להיות מכוכב אחר, רון בכלל חושב שהם יכולים להיות מיקום אחר לגמרי. "יש בחור שמצא את הדבר הזה שנקרא קפיצה קוונטית, שמו היה ברט גולדמן. התיאוריה שלו היא שיש גרסה אחרת שלך הקיימת במספר מציאויות אך המציאויות האלה קיימות כולן. ברט גולדמן אמר שאתה יכול לבצע 'קפיצה קוונטית' דרך טכניקות מדיטציה מסוימות, תרגילים מנטליים מסוימים ותרגילי הדמיה מסוימים - ולמעשה להתחבר לגרסאות האחרות האלה של עצמך. אתה יכול אפילו להחזיר משהו מהן". לא צוין אם כל אחת מהגרסאות הללו של עצמנו חיה במציאות שבה שדים חולפים בשמיים שלנו בצלחות מעופפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully