וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופתעו, אבל אפשר לתזמן הודעות בוואטסאפ

עודכן לאחרונה: 9.10.2023 / 11:22

גולשים בוואטסאפ דרך המחשב? תוסף פופולרי לגוגל כרום מאפשר לכם לשלוח הודעה לאנשי קשר בזמן שמתאים לכם. כך זה עובד

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

אתם לא צריכים לשים לעצמכם תזכורת: זה לא חדש שוואטסאפ נמצאת מאחור בכל הקשור לפיצ'רים בהשוואה למתחרה טלגרם, ועד שהיא תאפשר לנו לתזמן הודעות בתוך האפליקציה באופן רשמי, כדאי שתכירו את Blueticks, תוסף ישראלי לגוגל כרום שמאפשר לכם לתזמן הודעות בגרסת ה-Web של וואטסאפ בצורה פשוטה. (להורדת התוסף לחצו כאן)

רגע אחרי ההתקנה יתווסף לשורה התחתונה אייקון חדש של שעון, צמוד לסמל של המיקרופון. איך זה מתזמנים הודעה? בחרו שיחה מסוימת, ולחצו על השעון. לאחר מכן, יופיע חלון עם שעה ותאריך לבחירת מועד השליחה המאוחר, ומתחתיו אזור שבו אתם צריכים לכתוב את ההודעה שאתם רוצים לשלוח לנמען.

שלחתם הודעה? נהדר, היא תגיע לנמען באופן אוטומטי במועד שבחרתם. כמו כן, אם התחרטתם, תוכלו למחוק את ההודעה כל עוד היא לא נשלחה לאיש הקשר, ואף לערוך אותה מחדש.

כך זה נראה:

אז מה כן צפוי להגיע באופן רשמי ולא כתוסף? בווטסאפ בוחנים לראשונה גרסה ייעודית למכשירי אייפד. בנוסף, וואטסאפ תייעל בקרוב את ניהול ההודעות שלנו באפליקציה, ותרכז את כל הקבוצות שלנו בכרטיסייה נפרדת. הפיצ'ר החדש נצפה בגרסה 2.23.19.7 לאנדרואיד, כחלק מאפשרות "סינון רשימת צ'אטים" (Filter chat list), עליה עובדת החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • וואטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully