וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם בחרתם נכון? קבלו את דירוג מצלמות הסמארטפונים

עודכן לאחרונה: 20.11.2023 / 8:50

במעבדת DxOMark שיבחו את הביצועים של המכשיר, וכתבו: "המהנדסים של אפל הצליחו לבצע שיפורים במקום היכן שחשוב". עם זאת, במקום הראשון נמצא דווקא סמארטפון שלא תוכלו לקנות בישראל. ואיפה סמסונג?

מערך הצילום של האייפון 15 פרו מקס. ShutterStock
מערך הצילום של האייפון 15 פרו מקס/ShutterStock

אתר DxOMark הצרפתי, שנחשב לבר-סמכא בדירוג מצלמות בסמארטפון, דירג את האייפון 15 פרו מקס במקום השלישי, עם ציון מרשים של 154 נקודות - צמוד ל-P60 Pro של Huawei שנמצא במקום השני וזכה ל-156 נקודות. במקום הראשון ממוקם סמארטפון נוסף של Huawei, ה-+Huawei Mate 60 Pro, שקיבל 158 נקודות.

"הביצועים של האייפון 15 פרו מקס בלטו מבחינת חשיפה, אשר סיפקה באופן עקבי תוצאות תמונה ווידאו מרשימות במגוון תנאי צילום. הוא הצטיין במיוחד בצילום פורטרט ובצילום וידאו, ולכד פרטים מורכבים ושיחזר גווני עור בצורה יפה", כתבו ב-DxOMark, והוסיפו: "למרות שמפרט המצלמה שלו עשוי לא להיראות כה חדיש על הנייר בהשוואה לכמה מהמתחרים, המהנדסים של אפל הצליחו לבצע שיפורים במקום היכן שחשוב".

הסוקרים של DxOMark ניסו לדמות את השימוש היום-יומי שלנו במצלמות בצורה מדויקת, ולטובת המבחן צולמו יותר מ-2,600 תמונות וכשעתיים וחצי של וידאו בסביבות מעבדה מבוקרות - הן במצב צילום בתנאים טבעיים, תוך שימוש בהגדרות ברירת המחדל של המצלמה. "בדיקת סמארטפון נמשכת כשבוע וכוללת צוות מהנדסים וטכנאים. איכות תמונה, זום ווידאו מקבלים ניקוד בנפרד ואז משולבים לציון כולל להשוואה בין המצלמות במכשירים שונים", הדגישו ב-DxOmark.

אייפון 15 פרו. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
"המהנדסים של אפל הצליחו לבצע שיפורים במקום היכן שחשוב"/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

מה קורה בהמשך הטבלה? במקום הרביעי נמצא האייפון 15 פרו (שבניגוד לדגם ה-15 פרו מקס לא כולל זום אופטי עד פי 5). במקום החמישי - הפיקסל 8 פרו של גוגל, עם 153 נקודות, ומעליו במקום השישי המתקדם ביותר של OPPO, ה-Find X6 Pro.

ה-Magic5 Pro של Honor במקום השביעי, ומיד אחריו במקום השישי ה-Oppo Find X6. סמארטפון הדגל של גוגל מהשנה שעברה, הפיקסל 7 פרו, תופס את המקום העשירי. הגלקסי S23 אולטרה של סמסונג תופס רק את המקום ה-22.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אייפון 15 פרו מקס. ShutterStock
במקום הרביעי נמצא האייפון 15 פרו/ShutterStock

אתר DxOMark הושק ב-2009, כתוצר של צוות הבדיקות של DxO Labs ועסק בהתחלה בכלל בסקירה ובדיקה מקצועית של מצלמות ועדשות, כמו הניקון D3X, ה-Lumix G1 או ההאסלבלאד H3DII-39. באתר פיתחו לעצמם לאורך השנים שיטה משולבת: חלק אחד, בדיקה מאוד מדוקדקת של העדשות והחיישנים בעזרת סדרה של מבחנים ובדיקות במעבדות שלהם בסביבה מבוקרת ובצורה שיטתית ומדעית. תוכלו לקרוא בהרחבה על שיטת המחקר של DxOMark בידיעה שהכנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully