וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטב מאוחר: הושעתה הסטודנטית הנורבגית שהניפה שלט אנטישמי

השלט ובו דגל ישראל בתוך פח אשפה הפך לוויראלי וגרר תגובות שליליות בפולין, וכעת האוניברסיטה בה לומדת מארי אנדרסן נקטה סופסוף במהלך והשעתה אותה

לקח שבוע, אבל לבסוף זה קרה. מארי אנדרסן, הסטודנטית הנורבגית שהניפה שלט אנטישמי ובו דגל ישראל מושלך אל פח האשפה עם הכיתוב Keep the World Clean, הושעתה על ידי Medical University of Warsaw. משך תקופת ההשעיה עדיין לא ידוע.

אנדרסן הניפה את השלט במסגרת הפגנה פרו-פלסטינית בוורשה. כשנשאלה מה קרה ב-7 באוקטובר השיבה: "חמאס הביעו התנגדות לרצח העם ולסבל שמלווה אותם במשך 75 שנה. ומה שהם עשו לאזרחים כמובן לא בסדר, אבל בהתאם לעמדות של האו"מ זו זכותם לעמוד על הזכויות והחופש שלהם. אני לא תומכת ברצח אזרחים, אבל אני תומכת בזכות של החמאס והפלסטינים".

השלט גרר תגובות קשות, בהן גם של נשיא פולין אנדז'יי דודה, אולם יצר גם אפקט ויראלי, כשסטודנטית מ-NYU הניפה שלט דומה מספר ימים לאחר מכן.

אנדרסן עצמה התנצלה מאוחר יותר ומסרה כי כיוונה לממשלה הישראלית ולא לעם. חושפי הזהות שלה היו היו גולשים ישראלים, והם אלה שהסבו את תשומת לב האוניברסיטה, שמסרה בהודעה כי יינקטו צעדים. היום דווח כי אנדרסן, סטודנטית שנה חמישית לרפואה, הושעתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully