וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"סבתא הלוהטת בעולם" יצרה גרסה מושלמת וצעירה של עצמה ב-AI

עודכן לאחרונה: 22.11.2023 / 0:16

ג'ינה סטיוארט בת ה-53 התעייפה מלצלם את עצמה בתנוחות מגרות אז היא החליטה ליצור גרסה וירטואלית של עצמה בגיל 28 בעזרת בינה מלאכותית, כדי שתוכל למכור תמונות עירום מבלי להתפשט: "אני כמו גיבורת על ואנשים אוהבים גיבורי על"

ג'ינה סטיוארט, הסבתא הלוהטת בעולם/@strawberriegina

סיפרנו לכם כבר כמה פעמים על מעלליה של ג'ינה סטיוארט, שזכתה לכינוי "הסבתא הכי לוהטת בעולם", אותו אימצה בחום. כשמסתכלים עליה אפשר להבין מדוע סטיוארט בת ה-53 זכתה לכינוי הזה (מעבר לעובדה שהיא באמת סבתא לנכד), אך כעת היא רוצה שתדעו שהיא לא רק נראית טוב, אלא גם חכמה מאוד ויודעת להתאים את עצמה להשתלטות של הבינה המלאכותית על העולם.

היא עלתה לכותרות לראשונה ב-2018 כשנכנסה לתחרות של מגזין הגברים Maxim בתקווה לזכות בכסף עבור חבר שלקה בשבץ מוחי. למרות שהאמא לארבעה לא זכתה, המראה שלה זיכה אותה במקום ברשימת 100 הנשים הלוהטות באוסטרליה מאוחר יותר באותה שנה.

מאז היא צברה קהל מעריצים מרשים ומאות אלפי עוקבים ברשת שאוהבים את הצילומים שלה בביקיני ועירום מרומז. בשנה הארחונה ג'ינה החליטה להתרחק מהמצלמה ולשבת מול המחשב שלה כדי ליצור גרסה צעירה של עצמה באמצעות ה-AI. היום, שבעה חודשים אחרי "לידתה" של AI GINA, הפרסונה המפוקסלת שלה כבר חתומה בסוכנות דוגמנות ואפילו מופיעה על שערי המגזין "דיוות דיגיטליות".

תמונה שלה במציאות

בריאיון ל"דיילי סטאר" היא סיפרה על התהילה המחודשת שלה: "חשבתי ש-15 דקות התהילה שלי יסתיימו עד עכשיו, אבל משום מה הייתה כתבה עלי באיזשהו כלי תקשורת מדי חודש מאז 2018 ועד היום. הייתי צריכה פסק זמן להתרענן ולעבוד על עצמי. הרגשתי שרופה והייתי צריכה משהו חדש שיאתגר אותי. התעייפתי מלצלם כל הזמן תמונות שלי ולהעלות לרשת. הרגשתי כבויה ורציתי אתגר חדש אז הרעיון היה להשתמש בבינה המלאכותית כאלטרנטיבה. הקניתי לעצמי את היכולת לעשות את זה עד שזה היה מושלם כי אני פרפקציוניסטית".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ג'ינה יצרה גרסה 'מושלמת' של עצמה בגיל 28 בעזרת הבינה המלאכותית. במקום להצטלם מדי יום בשלל ביקיני קטנטנים, היא פשוט מעלה תמונת סלפי לתוכנה שעושה את כל העבודה הקשה עבורה.

עוד דוגמניות AI
העוקבים של הדוגמנית הזאת משתוקקים לפגוש אותה - אבל היא לא קיימת

משפיענית רשת יצרה גרסת AI בדמותה - שכל גבר יכול לצאת איתה - מהר מאוד זה הפך למיני

הנה היא בגרסת ה- AI

במפתיע (או שלא?) לעוקבים הגברים שלה זה לא מפריע והם מציפים אותה בתגובות באינסטגרם באינספור מחמאות ונופלים מהרגליים מגרסת ה-AI שלה. ג'ינה אפילו שמה לב שמספר העוקבים שלה "הרקיע שחקים" מאז שהפכה את עצמה לגרסה דיגיטלית צעירה של עצמה והיא מאמינה שזה בגלל ש"גברים אוהבים את הפנטזיה של האישה - גם אם היא אינה אמיתית".

"אני מניחה שזה כמו גיבורי על שאנשים משלמים כדי לראות בקולנוע. אנשים אוהבים את הבידור ואת הפנטזיה והם אוהבים את ספיידרמן, באטמן וסופרמן. אף אחד מהם לא אמיתי אבל כולם אוהבים אותם" אמרה ג'ינה, "הגרסה הדיגיטלית שלי בעצם כבר מפורסמת בזכות עצמה ובת אלמוות. זו פנטזיה - כמו פלייבוי של שנות ה-70, האישה היפה והבלתי אפשרית והגברים פשוט אוהבים אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully