וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אזור 51" הבריטי מסתיר מבוך של מנהרות נטושות ו"שרידי חלליות של חייזרים"

13.2.2024 / 0:05

אחוזת רודולו בווילטשייר נטושה כבר מעל 23 שנים, אבל עדיין זוכה לאבטחה כבדה והציבור לא יכול להתקרב אליה. הסיבה לא ידועה אבל ההערכה היא שהמקום הזה מחביא סודות אפלים ואפילו שרידים של עב"מים שהופצצו או התרסקו על כדור הארץ

האם שמעתם על אזור 5/ הבריטי?/@delveintotheunknown

כמעט כולם שמעו על אזור 51 בארה"ב - שטח צבאי סגור הנמצא בחלקה הדרומי של מדינת נבדה שבארצות הברית. הסודיות הרבה ששוררת סביב אזור 51 הובילה רבים לאמונה כי האזור קשור למספר פעילויות העוסקות בחייזרים ועב"מים. אזור 51 הוא רק אחד המתקנים הצבאיים הרגישים הנמצאים בטווח הבדיקה וההדרכה של נבאדה, אזור אימונים צבאי נרחב במדבר מוג'בה. פרטים על כל המתרחש באזור 51 מסווגים כסודיים ביותר, והסודיות העזה סביב המתקן הובילה לתיאוריות קונספירציה נרחבות לפיהן הוא משמש לאחסון עב"מים שנתפסו או התרסקו. המידע שפורסם רשמית הוא שאזור 51 הוקם על ידי ה-CIA בשנת 1955 כמתקן בדיקה למטוס הריגול הסודי U-2, וכי ככל הנראה הוא שימש מאז לבדיקת מטוסים מסווגים וניסיוניים

כעת מסתבר שיש אזור דומה גם בווילטשייר, עיר בדרום מערבה של אנגליה.

כשבסיס לשעבר של חיל האוויר המלכותי של בריטניה זכה לכינוי "אזור 51 הבריטי" - ונאמר שהוא מכיל בין היתר שרידים של עבמי"ם.

אחוזת רודולו של חיל האוויר המלכותי בווילטשייר הייתה (ככל הנראה) מרכז חקירות העב"מים הרשמית של בריטניה בשנות ה-50 ונשארה מאז אפופה מסתורין. בדיילי סטאר דווח שהאתר, שנראה מבחוץ כמו סתם בניין רגיל, מסתיר מתחת לפני השטח שלו רשת מורכבת של מנהרות ובונקרים.

אחוזת רודולו. Wikimedia Commons, אתר רשמי
מאובטחת בכבדות, למרות שהיא נטושה כבר שנים. אחוזת רודולו/אתר רשמי, Wikimedia Commons

המקום נשמר בקפידה עד היום, למרות שהוא נטוש כבר במשך יותר מ-23 שנים, ונאמר כי יש מתחתיו מבוך של מנהרות מסתוריות. למרות שגורמים במשרד הביטחון הבריטי מתעקשים שהאתר היה רק מרכז תקשורת לפני שננטש בשנת 2000, חובבי תיאוריות קונספירציה דחו את הטענות הללו כשקרים מוחלטים.

הם מאמינים שבדומה לאזור 51 של ארה"ב, המקום מסתיר שרידי חללית של חוצנים שהתרסקה בכדור הארץ. יש הסבורים שהאתר מכיל רמזים לגבי תקרית העב"מים בהר ברווין ותקרית יער רנדלשם, המכונה "רוזוול של בריטניה".

עוד בנושא
סוכן CIA לשעבר חושף סודות על אזור 51: "פגשתי חייזרים בשר ודם"

האם זו העדות הראשונה לביקור חייזרים בכדור הארץ - שלא שמעתם עליה?

נחשף הסיפור האמיתי על אחד המפגשים המפורסמים בין אנשים לחייזרים

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בתקרית בהרי ברווין חיילים לקחו לכאורה שברי עב"ם לאחוזת רודלו כדי לנתח אותו לאחר שהוא ככל הנראה פוצץ מעל צפון ויילס ב-1974, אך הטענה היא שגורמי ממשל השתיקו את התקרית מחשש שיגרמו לבהלה ציבורית, כך נטען בספר The Berwyn Mountain Incident Revealed.

תקרית יער רנדלשם התרחשה בין ה-26 ל-28 בדצמבר 1980. חיילים אמריקאים, שמוקמו בבסיס וודברידג' בבריטניה, ראו אורות מעל יער רנדלשם הסמוך, וכשהגיעו לבדוק במה מדובר, צפו בחללית ואף נגעו בה לדבריהם. ביום לאחר מכן הביאו עמם את הקצין האחראי שהקליט את מה שראה, ואף נבדקה ונמצאה במקום רמת קרינה גבוהה מהרגיל, שהוכיחה לדבריהם את המצאות החללית והחוצנים שהמריאו במהירות לאחר כשעה של חשיפה. מספר דוחות נכתבו בנושא, כולל דוח רשמי שפורסם בשנת 2002 על ידי משרד הביטחון הבריטי, באורך 178 עמודים, אך הוא לא הכיל שום מסקנות קונקרטיות.

בעוד שחלק אומרים שמדובר במפגש עם עב"מים, דיווחים אחרים טוענים שזו הייתה מתיחה של אנשי שירות האוויר המיוחד של בריטניה (SAS) על אנשי חיל האוויר האמריקני.

שני המקרים הללו קשורים לאחוזת רודלו, מה שיכול להסביר מדוע המקום נשמר באופן כל כך כבד. למרות שכבר אינו בשימוש רשמי, האתר עדיין שמור והכניסה אליו אסורה לציבור, מה שכמובן מעלה את המסתורי סביבו. על פי הדיווחים, קבצים סודיים שפורסמו ב-2007 מאשרים שהמרכז שימש לחקר עב"מים, אבל זה מעולם לא אושר באופן רשמי על ידי פקידי ממשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully