וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לא יעבוד": אפל רוצה למנוע את איסור מכירת השעונים באמצעות עדכון תוכנה

עודכן לאחרונה: 20.12.2023 / 16:10

אפל תפסיק למכור את השעונים שלה בארה"ב כבר מחר, 21 בדצמבר, ובינתיים היא נמצאת במירוץ נגד הזמן כדי לפתח עדכון תוכנתי כפתרון. מנכ"ל חברת הטכנולוגיה הרפואית Masimo טוען שבענקית הטכנלוגיה לא פנו אליו בכלל: "צריך שניים לטנגו"

אפל ווטש. GettyImages
אפל ווטש סדרה 9/GettyImages

ענקית הטכנולוגיה מקליפורניה נמצאת במירוץ נגד הזמן לבצע שינויים בפיצ'ר מדידת רמות החמצן בדם באפל ווטש, זאת כדי למנוע איסור צפוי על מכירת השעון החכם בארה"ב בעקבות סכסוך פטנטים - כך לפי דיווח בסוכנות הידיעות בלומברג. השינוי, לפי אפל, עשוי לאפשר לה להמשיך למכור את השעון בעונת החגים העמוסה.

חיישן רמות החמצן בדם, שהוצג לראשונה בדור ה-6 של האפל ווטש בשנת 2020, נמצא בלב ליבו של סכסוך הפטנטים בין אפל לבין חברת הטכנולוגיה הרפואית Masimo. ב-Masimo טוענים כי החיישן של אפל הפר שני פטנטים שקשורים לניטור רמות חמצן בדם שבבעלותה. באוקטובר, נציבות הסחר הבינלאומית (ITC) אישרה את פסק הדין, וקבעה כי אפל אכן הפרה את הפטנטים של חברת הטכנולוגיה הרפואית.

אפל ווטש. GettyImages
המקרה הועבר אז לבית הלבן לסקירה נשיאותית בת 60 יום, שתסתיים בשבוע הבא. אפל ווטש סדרה 9/GettyImages

המקרה הועבר אז לבית הלבן לסקירה נשיאותית בת 60 יום, שתסתיים בשבוע הבא. אם הנשיא ביידן לא יטיל וטו על החלטת ה-ITC, אפל לא תוכל למכור את דגמי השעון החכם החדשים שלה, אפל ווטש סדרה 9 ואפל ווטש אולטרה 2. בינתיים, החברה פועלת בהתאם לאיסור ותפסיק למכור את שני דגמי השעון באתר האינטרנט שלה ב-21 בדצמבר ובחנויות הקמעונאיות ב-24 בדצמבר, למקרה תקבל וטו נשיאותי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אפל ווטש 8/אפל

עם זאת, אפל יכולה להמשיך למכור את השעון אם היא להגיע להסדר עם Masimo, אך המרוץ של הרגע האחרון של החברה לבצע שינויים בתוכנה של השעון מרמז כי היא לא מתכננת לעשות זאת. החברה מסרה לבלומברג כי היא מתכננת להגיש פתרון עוקף בדמות תוכנה לאישור ה-ITC.

מנכ"ל מאסימו, ג'ו קיאני, אמר לבלומברג כי הוא יהיה פתוח להסדר עם אפל, אך החברה עדיין לא פנתה אליו. "צריך שניים לטנגו", אמר. עוד הוסיף כי הוא חושב שעדכון תוכנה לשעון אפל לא יפתור את הסיטואציה. "אני לא חושב שזה יכול לעבוד - זה לא צריך - כי הפטנטים שלנו לא עוסקים בתוכנה", אמר קיאני. "הם עוסקים בחומרה עם התוכנה".

  • עוד באותו נושא:
  • אפל ווטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully