וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדען בנאס"א קובע: אני יודע היכן החייזרים מסתתרים על כדור הארץ

29.1.2024 / 0:03

מסתבר שהחוצנים נמצאים כאן, אבל בהם לא מסתתרים בינינו או מנסים לפגוע בנו אלא נמצאים במקום שהטמפרטורה הכי נוחה להם והכי קל להם להסתתר בו. מנחשים איפה?

תיעוד של קוביה מסתורית באוקיינוס/UFO Sightings Daily

מדען לשעבר של נאס"א ומומחה לחייזרים אמר שחוצנים כבר משוטטים על פני כדור הארץ, אך ייתכן שהם מתחבאים במקום בלתי צפוי.

הם לא חיים בינינו, והם גם לא חוטפים פרות לצורכי ניסויים וגורמים לכאוס, אבל המדען הבכיר מאמין שיוצרים חיים מחוץ לכוכב הלכת שלנו כבר נמצאים כאן, והם ככל הנראה מתחבאים מתחת למים.

הטמפרטורה ותנאים נוספים המתאימים לחיים של חוצנים יכולים להיות מועילים ליצורים שכבר הוסתרו מתחת למים. קווין קנוט, שעבד במרכז המחקר איימס של נאס"א בין השנים 2001 ל-2005, טען שחייזרים חיים נמצאים באוקיינוסים העצומים של כדור הארץ.

צפו בהסבר שלו

הוא אמר: "75% משטח כדור הארץ הם מים ובאמת יש לנו מעט מאוד גישה אליהם. אז אם אתה מתכוון להתחבא איפשהו, זה המקום המושלם. אם אתה בא מסביבה מימית, אז סביבה מימית על כוכבי לכת אחרים תהיה הרבה יותר טובה לחיות בה מאשר סביבה אטמוספרית. לאטמוספירות יש יכולת שמירת חום נמוכה, כך שהטמפרטורה משתנה מאוד ואתה מקבל שינויים עצומים בטמפרטורה" הוא הסביר.

"כשעוברים מכוכב לכת אחד לאחר יש שינויים עצומים בטמפרטורה באטמוספירה: לך למאדים ואתה נמצא בטמפרטורה ממוצעת של 63 מעלות צלזיוס מתחת לאפס. אתה הולך לנוגה, ואתה מגיע לחום של מעל 500 מעלות צלזיוס. זה הבדל דרמטי וגם לחץ האוויר שונה באופן דרמטי מכוכב לכת אחד למשנהו".

עוד באותו נושא
ממצאים מוכיחים: שרידים מכוכב אחר נמצאו בקרקעית האוקיינוס

צילומים של נאס"א חשפו משהו מוזר מאוד ובלתי מוסבר באוקיינוס

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

חיים על היבשה אינם מתאימים לצורות חיים חייזריות, שימצאו את עצמן במלחמה עם איתני הטבע, באנשים ובטורפים אחרים כך הוא הסביר בשיחה עם The Focus. במקום זאת, החייזרים הגיעו למעמקים שמתחת לפני הים ו"עכשיו הם במשחק" לפי קנוט שמאמין שהטמפרטורות במעמקי האוקיינוסים מתאימות להם בדיוק.

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


הוא הוסיף: "אם משווים אוקיינוסים מימיים, אז אוקיינוס מים על כוכב אחר הוא בדרך כלל בטמפרטורות שבין 0 ל-100 מעלות צלזיוס. לכן, הטמפרטורות לא ישתנו באופן דרמטי מאוקיינוס לאוקיינוס במעבר מכוכב אחד למשנהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully