וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייפון או אנדרואיד - איזה מכשיר מושך יותר נשים? התשובה מפתיעה

26.2.2024 / 0:04

גבר ערך משאל רחוב בקרב נשים ושאל אותן האם גברים עם אייפון יותר אטרקטיביים מגברים עם אנדרואיד. התשובות היו מפתיעות מאוד, ויש גם נתונים סטטיסטיים שמוכיחים את זה

האם גברים עם אייפון יותר אטרקטיבים מגברים עם אנדרואיד?/@travjbarnett

גברים, יש לכם אנדרואיד או אייפון? ובכן, בעידן שבו אנחנו חיים ייתכן מאוד שזה ישפיע על הסיכוי שהבחורה שאתם מחזרים אחריה תיענה לכם בחיוב. למסקנה הזו הגיע טרביין בארנט שהעלה לטיקטוק סרטון שבו הוא מתהלך ברחוב ושואל בחורות האם גברים עם אנדרואיד פחות אטרקטיביים בעיניהן מאשר גברים עם אייפון.

"הוא בחור 10", הוא שאל את הבחורות ברחוב, "אבל יש לו אנדרואיד. מה יהיה הציון החדש שלו?". התשובות, למען האמת, היו מפתיעות. "אז יהיה לו ציון 3", אמרה אחת הבחורות, "זה ציון 0", אמרה בחורה נוספת. רוצים עוד הסברים? ובכן, אחת הבנות הסבירה, "זה ציון 0, התמונות שלנו באינסטגרם ייראו נורא באנדרואיד". "אני אקבל הודעות ירוקות ואני משתמשת בכחולות בוואטסאפ", ציינה בחורה נוספת. ללא ספק, דרישות הגיוניות וסבירות מבן זוג פוטנציאלי.

היתה גם בחורה שהלכה רחוק יותר וצההירה לגברי העולם: "אתם מרוששים אז יש לכם אנדרואיד ואתם לא מסוגלים לרכוש אייפון של אפל? מה נסגר?".

מי שווה יותר - בעלי אייפון או אנדרואיד?

אייפון
אנדרואיד
מי מסתכל על זה בכלל?!
1346 משתתפים

ועכשיו לעובדות - בארצות הברית, מתוך 316.2 מיליון משתמשי סמארטפונים בשנת 2024, ל-47%, כ-149.6 מיליון אנשים, יש אנדרואיד, זאת לעומת 146 מיליון עם אייפון. מתוך כ-7.41 מיליארד משתמשי סמארטפונים בעולם בשנת 2024, ל-3.9 מיליארד יש אנדרואיד, כלומר 52.6%. אחוז משתמשי האייפון או ה-iOS ברחבי העולם צפוי להגיע ל-19.7% מסך משתמשי הסמארטפונים או 1.46 מיליארד אנשים.

לגבי איכות התמונות באינסטגרם, מסתבר שאין שום בעיה עם המצלמה של האנדרואיד. למעשה, מומחי הטכנולוגיה אפילו מדרגים פעמים רבות את מצלמות האנדרואיד גבוה יותר מאשר מצלמות של אייפונים.

למרות שהאנדרואידים נפוצים, מחקר שנערך ב-2020 מצא שהאייפונים יעלו את הסיכוי של בעליהם להצליח בעולם הדייטינג בלא פחות מ-76 אחוזים. מחקר קודם שנערך ב-2018 מצא ש-70 אחוז מהרווקות מעדיפות בעלי אייפונים על בעלי אנדרואיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully