וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת לא ג'ניפר לורנס?! האישה מ"גיף היורקת מצחוק" נחשפת ולא תנחשו מי היא

15.2.2024 / 0:04

כולנו השתמשנו או נחשפנו לגיף הזה, אבל מי היא בעצם האישה שמתפקעת מצחוק ופולטת את המשקה שלה שם? זו לא ג'ניפר לורנס וגם לא אמה ויליס או ריטה אורה. הגיע הזמן שנכיר אותה (ונגלה כמה היא הרוויחה ממנו)

מיהי האישה מגיף היריקה המפורסם?/johncryan

מתי יצא לכם לאחרונה לשלוח גיף ולתהות מהיכן הוא הגיע? בטוויטר מתברר עוסקים לאחרונה באחד הגיפים המפורסמים והמשומשים ביותר ברשתות החברתיות, כשלרבים נודע רק עכשיו מי היא האישה המסתורית שמככבת בו.

כולכם אמורים להכיר את גיף האישה היורקת, בו נראית אישה צעירה לבושה בחולצה תכלת מתפקעת מצחוק ויורקת את המשקה שלה לכל עבר. רבים לא ידעו מה מקור הגיף הזה והניחו שהאישה היורקת היא המגישה הבריטית אמה וויליס. יש גם שחשבו שהיא השחקנית ג'ניפר לורנס, הזמרת ריטה אורה או אפילו הדוגמנית קלי ברוק - וכולם, כך מתברר, טעו.

מי שמשתמש בגיף המשעשע, בדרך כלל כדי להראות שהוא חושב שמשהו מצחיק או אפילו קורע מצחוק, לא באמת יודע מי היא האישה המסתורית - וכנראה גם לא עצר כדי לנסות לפענח את התשובה.

היה זה משתמש X (טוויטר לשעבר), שון קיצ'נר, שהעלה ראשון את הסוגיה כשצייץ: "אתם אומרים לי שהאישה בגיף היריקה היא לא אמה וויליס?!".

גיף האישה היורקת. Giphy
מי את אישה יורקת?/Giphy

אולי תתאכזבו לגלות, אבל האישה שבגיף מוכרת רק לחובבי ריאליטי אמריקאי. מדובר באליסה סלייטר, משתתפת העונה ה-15 של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" בגרסה האמריקאית. העונה שודרה אי שם בשנת 2013 אבל הרגע האייקוני הזה מלווה אותנו עד היום.

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ככה זה נראה בשידור:

"הייתי בטוח שזו ג'ניפר לורנס", צייץ אחד בתגובה ואחר הוסיף: "ואני בכלל חשבתי שזו רייצ'ל סטיבנס מ--S Club 7. מטורף".

"אף פעם לא חשבתי על זה עד שהתחלתי לראות מחדש פרקים ישנים של האח הגדול. כשזה קרה בתוכנית התחרפנתי... זה הגיף!!!" צייץ משתמש אחר ואחד נוסף כתב: "ידעתי שזה מהאח הגדול, אבל לא היה לי מושג מה שם המתמודדת".

עוד תגליות ויראליות
תרגישו זקנים: כך נראים היום הילדים מהסרטון המצליח "צ'ארלי נשך אותי"

רוצים לראות איך כוכבת המם "החברה האובססיבית" נראית היום?

ככה היא נראית היום:

אליסה סלייטר, תזונאית בת 37 מצפון קרוליינה, סיפרה בעבר ל-melmagazine: "לפחות פעם בשבוע מישהו מספר לי שהוא נחשף לגיף הזה. זה כבר שנים ככה. אני אוהבת את הגיף. אני אוהבת שאנשים משתמשים בזה כל הזמן וכיף לי שזה הפך לויראלי. רק חבל שלא משלמים לי על זה. זה הדבר היחיד שמפריע לי".

היא הוסיפה: "זה הדבר היחיד שלי שהפך לויראלי אז אני צריכה ללמוד איך לנצל את זה. כולם משתמשים בזה מה שמועיל מאוד ל-Giphy, טוויטר וכל הפלטפורמות האלה - ואני לא מרוויחה מזה כסף. במקום זאת, אנשים חושבים שזו ג'ניפר לורנס. למזלי, יש אנשים שמתקנים אותם, מתייגים אותי או כותבים 'לא. זאת אליסה מהאח הגדול'".

"Giphy ופלטפורמות אחרות זקוקות לתוכן כדי להצליח, ואני מרגישה שהתגובה שלי הביאה להן ערך רב בהקשר הזה", היא מסכמת, "אז אני פשוט מרגישה שאני צריך לקבל תשלום או משהו על זה, נכון?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully