וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגישו זקנים: כך נראים היום הילדים מהסרטון המצליח "צ'ארלי נשך אותי"

27.10.2015 / 10:00

8 שנים מאז כבשו את האינטרנט בסערה, רשת BBC פגשה את הילדים צ'ארלי והארי מהסרטון המצליח "צ'ארלי נשך אותי" ששמחו לשחזר את הרגע המצחיק ההוא שהפך אותם לכוכבי רשת. תראו איך הם נראים היום

יוטיוב

וואו, כמה שאנחנו זקנים. זה מרגיש כאילו רק אתמול צפינו בסרטון החמוד של צ'ארלי התינוק נושך באצבעות של אחיו בן ה-3 ומטריף אותנו בצחוק המתוק שלו - והינה, כבר חלפו להם 8 שנים והילדים גדלו. כל כך גדלו שגם הם לא מצליחים להבין מה כל כך מצחיק בסרטון שהפך אותם לכוכבי רשת ענקיים.

אב הילדים, הווארד דייויד קאר, העלה את הסרטון "צ'ארלי נשך אותי - שוב" ליוטיוב במאי 2007 - במטרה להראות את הקטע למשפחתו שבארה"ב. בניגוד לכל סרטון שעולה היום לרשת ומנסה לשחזר אפילו חצי מההצלחה של צ'ארלי - להווארד לא הייתה שום כוונה להתפרסם. הוא בסה"כ לא הצליח לשלוח את הקטע בדוא"ל כי הוא היה "כבד מדי". הוא כמובן לא דמיין לעצמו שנכון ל-2015, הסרטון שלו יצבור את הכמות הבאמת בלתי נתפסת של כמעט 830 מיליון צפיות. מדהים.

צ'ארלי נשך אותי. צילום מסך
זוכרים אותם?/צילום מסך

כזכור, בסרטון שאורכו 56 שניות נראה צ'ארלי בן השנה נושך את אצבעותיו של אחיו בן ה-3 וצוחק בזמן שאחיו צורח מכאבים. על פי הערכות, הסרטון החמוד הזה הכניס לבני המשפחה כ-200 אלף ליש"ט (כחצי מיליון שקל) רק ממערכת הפרסום של גוגל - וזה עוד בלי ההכנסות מהמוצרים הנלווים, הנחות הסלבס והפרסומת של רוטב "ראגו" בה השתתפו הילדים. תראו מה נשיכה קטנה מתינוק יכולה לעשות.

עוד באותו נושא

איך נראה היום התינוק הצוחק שסחף את הרשת?

לכתבה המלאה
צ'ארלי נשך אותי. Youtube, צילום מסך
ככה צ'ארלי והארי נראים היום/צילום מסך, Youtube

רשת BBC החליטה שזה הזמן לבקר את צ'ארלי והארי ולברר איתם מה הם חושבים על הסרטון ששינה את חייהם. "אני חושב שזה טיפה מוזר שאנשים צפו בזה", אמר צ'ארלי בן ה-9 שאולי לא מבין על מה כל המהומה סביבו - אבל מאוד נלהב לשמוע שהסרטון שלו שבר את שיאי הצפיות של טיילור סוויפט, וואן דיירקשן ואפילו אדל. השניים אפילו עשו שיחזור קצר של הסרטון המקורי - וכן, הם עדיין מתוקים להפליא. היום, כשלהם כבר יש שני אחים קטנים וחמודים לא פחות, צ'ארלי והארי ממשיכים לככב בסרטונים שאביהם מעלה ליוטיוב. כמה מהסרטונים העכשוויים הצליחו לצבור כמה מיליוני צפיות אך אף לא אחד מהם הצליח לשחזר את הצלחתו של הסרטון המקורי.

הילדים בראיון לרשת BBC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully