וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר תיעד תמונה שרק ב"זום אין" אפשר להבחין כמה היא מטרידה

21.2.2024 / 0:05

גווין בסט החליט לתעד ולשתף תמונות שהוא צילם במהלך הליכה שעשה קרוב לצוק גבוה כשברקע העיר בלפאסט הסואנת. אלא שהוא נאלץ להרגיע את העוקבים ההמומים שלו כשנחשף שם פרט מטריד במיוחד כשצילם 'תמונה של 1 למיליון'

מהי התמונה הנצפית ביותר בעולם וכמה שילמו עליה?/@yaron_zilberstain

גווין בסט, גבר אירי יצא להליכה בקאבהיל, גבעה שממוקמת צפונית לבלפאסט הבירה. זה היה בסוף הקיץ לקראת שעת השקיעה והוא חשב לצלם כמה תמונות "אינסטגרמיות" שלדעתו היו ראויות לשיתוף. בזמן שהוא נהנה מטיול בין הערביים שלו, גלווין צילם כמה תמונות של קצה הגבעה הירוקה שהוא עמד לא רחוק ממנה, כשברקע אפשר לראות גם את השמיים הפתוחים והעיר הסואנת.

יצאו לו כמה תמונות ממש יפות והוא פרסם אותן ברשת, אלא שלאחר זמן מה כמה אנשים חדי עין שמו לב לפרט קטן שגווין פספס בהתחלה באחת מהתמונות שהעניק לה משמעות אחרת לגמרי.

בקצה הצוק אפשר לראות (אם ממש מסתכלים טוב) גבר עם ידיים ורגליים פשוקות באויר כשהוא מנותק לגמרי מהקרקע. גווין הצליח, ממש במקרה, לתעד את השניה בה בוצעה הקפיצה הזו ממרחק רב מאוד, כך שאפשר להבחין בזה רק אם ממש עושים זום אין לתמונה.

התמונה  שמכילה פרט יוצא דופן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
התמונה שנראית רגילה לגמרי במבט ראשון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אחרי הגדלת התמונה אפשר לראות כמה היא מושלמת וכמה האיש תועד בתזמון מושלם. אלא שכמה עוקבים באינסטגרם הביעו את דאגתם לשלומו של האיש הזה, שלא ברור מה עלה בגורלו אחרי מה שנקראה כמו קפיצה מגובה רב.

עוד תמונה נדירה
הצלם של 'התמונה הנצפית ביותר אי פעם' קיבל כל כך הרבה כסף - שנאלצו לתת לו אותה ביד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
זה מה שרואים בתמונה אם עושים זום אין. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זה מה שרואים בתמונה אם עושים זום אין/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"האם הוא ניסה לקפוץ מהצוק?" שאל אחד העוקבים, "האם הוא קפץ או האם הוא נדחף?". שאל מגיב נוסף. מדובר בחשש די לגיטימי לאור העובדה שמדובר בצוק בגובה של כמעט 700 מטר. אלא שגווין מיהר להרגיע את אותם אנשים וצייץ: "בתגובה לאנשים המודאגים מהתמונה הזו, אני יכול להרגיע אתכם שבתמונות נוספות שצולמו כמה רגעים לאחר מכן, אפשר לראות עוד שניים או שלושה אנשים שם לידו".

בסט שיתף לראשונה את התמונה בטוויטר בשנת 2018 וכתב אז: "צילמתי את התמונה הזו לפני כמה ימים. פשוט הבחנתי במשהו במרחק וצילמתי. איזה תזמון מקרי, אה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully