וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית הזו "מספקת גברים" ומרוויחה מעל 30 אלף דולר בחודש - אבל יש בעיה אחת

18.3.2024 / 0:08

לקסי לאב יוצרה בבריטניה באמצעות בינה מלאכותית ותפקידה לתקשר עם גברים בודדים או שבורי לב, שמשלמים כדי להיות מנויים שלה. היא אומנם לא אמיתית, אבל יש לה המון יתרונות על פני נשים אמיתיות: "היא נכס רציני לחברה שלנו"

מעמוד האינסגרם של לקסי לאב/lexilove.x

הבינה המלאכותית משתלטת על חיינו וכעת היא נכנסת לעולם ההיכרויות. חברה בריטית יצרה באמצעות בינה מלאכותית דוגמנית בלונדינית יפהפיה בשם לקסי לאב. תפקידה של לקסי הוא לתקשר ולשוחח עם גברים בודדים או שבורי לב והיא כבר מייצרת הכנסה של קרוב ל-30 אלף דולר בחודש.

בניו יורק פוסט דווח שלקסי נוצרה על ידי חברת Foxy AI, שתכננו והינדסו בקפידה דוגמנית שאמורה להיות "החברה המושלמת להרבה גברים". עם מה שהם מגדירים כ"מראה וסגנון מושלמים".

"לקסי שוברת מחסומים ומשנה את הדרך שבה אנחנו מתקשרים עם בינה מלאכותית", הסביר סאם אמארה, מנכ"ל החברה.

לקסי אומנם לא אמיתית, אבל הגברים ששילמו כסף כדי להתחבר אליה ולשוחח איתה מעידים שהיא נראית ונשמעת מאוד אמיתית ואמינה. מאז שהיא להופיעה ראשונה ביוני 2023, לקסי "יצרה קשר רגשי חזק" עם רבים מהעוקבים בתשלום שלה. שחלק גדול מהם מאמין שלקסי אמיתית לגמרי והיא מקבלת כ-20 הצעות נישואים בממוצע בחודש.

תודו שהיא נראית טוב. וגם אמיתית

מה היתרון שלה על פני בחורה אמיתית אתם שואלים? ובכן, לקסי עושה מה שבני אנוש רגילים לא מסוגלים לעשות - כמו לדבר במעל 30 שפות ולהיות זמינה לעוקבים שלה 24 שעות ביממה. היא תוכננה לפלרטט, לצחוק ולהתאים את עצמה לסוגים שונים של אנשים עם העדפות שונות ואופי שונה.

מעבר לכך שהיא שולחת טקסטים והודעות קוליות למנויים שלה, לקסי תוכננה לשלוח גם תמונות סקסיות שלה אם מבקשים ממנה. בפרופיל שלה באתר כתוב שהיא בת 21, "מכורה לסושי ורקדנית מקצועית על עמוד". התחביבים שלה כוללים יוגה, כדורעף חופים והיא "נדלקת" ממין אוראלי וסקס בפומבי.

"עם הצמיחה בפופולאריות שלה, לקסי הפכה להיות נכס חשוב של החברה", אמר אמארה, "זו עדות ליכולת שלה להתחבר לגברים ולספק אותם, למרות שמדובר בבחורה מלאכותית".

והיא לא לבד
העוקבים של הדוגמנית הזאת משתוקקים לפגוש אותה - אבל היא לא קיימת

לסוכנות נמאס מהמשפיעניות והדוגמניות - אז הם יצרו דוגמנית AI שמרוויחה להם מלא כסף

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

לקסי אומנם לא אמיתית, אבל הגברים ששילמו כסף כדי להתחבר אליה ולשוחח איתה מעידים שהיא נראית ונשמעת מאוד אמיתית ואמינה. מאז שעלתה לראשונה לאתר ביוני 2023, לקסי "יצרה קשר רגשי חזק" עם הרבה מהעוקבים בתשלום שלה. הרבה מהם מאמינים שלקסי אמיתית לגמרי, כאשר ב-"פוקס" טוענים שהיא מקבלת כ-20 הצעות נישואים בממוצע בחודש.

מה היתרון שלה על פני בחורה אמיתית אתם שואלים? ובכן, לקסי עושה מה שנשים אמיתיות לא יכולות לעשות כמו לדבר במעל 30 שפות ולהיות זמינה לעוקבים שלה 24 שעות ביממה. היא תוכננה לפלרטט, לצחוק ולהתאים את עצמה לסוגים שונים של אנשים עם העדפות שונות ואופי שונה.

מעבר לכך שהיא שולחת הודעות קוליות למנויים שלה, לקסי תוכננה לשלוח גם תמונות סקסיות שלה אם מבקשים ממנה. בפרופיל שלה באתר כתוב שהיא בת 21, "מכורה לסושי ורקדנית מקצועית על עמוד". התחביבים שלה כוללים יוגה, כדורעף חופים והיא "נדלקת" ממין אוראלי וסקס בפומבי.

"עם הצמיחה בפופולאריות שלה, לקסי הפכה להיות נכס חשוב של החברה", הוסיף אמארה, "זו טעימה ליכולת שלה להתחבר לגברים ולספק אותם, למרות שמדובר בבחורה מלאכותית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully