וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השנה המפחידה בהיסטוריה של האנושות": "נוסע בזמן" מזהיר משורת אסונות טבע ב-2024

5.2.2024 / 2:03

התפרצויות וולקנו, אסטרואיד שמאיים להשמיד את אירופה, גשם רעיל שעלול לגרום לסרטן וסופת הוריקן קטלנית בעוצמה של 800 קמ"ש. גבר שטוען שהוא חזר משנת 2804 הסעיר את הרשת וגם צבר 400 עוקבים בזכות סרטון מצמרר

הנוסע בזמן משנת 2804 עונה לכל השאלות/@infinitytimetraveler

אתם יכולים לגחך כמה שבא לכם, אבל ברחבי טיקטוק יש לא מעט אנשים שטוענים שהם ביקרו בעתיד וחזרו להווה כדי להזהיר אותנו - ויש להם קהל מאמינים גדול מאוד, ולא מדובר כאן באלפים - אלא במיליונים. אז נכון, יש מעט מאוד מדענים שמאמינים שמסע בזמן אפשרי בכלל. חלקם אפילו בטוחים שכל ניסיון לנסוע בזמן יהיה קטלני, אבל ישנם כאלה שטוענים שלא רק שזה אפשרי, אלא שזה כבר קרה.

את הטענה הזו "מחזק" גבר מסתורי, שטוען שהוא "נוסע בזמן משנת 2804" והוא הצליח לגרום לסערה בטיקטוק אחרי שטען ששנת 2024 טומנת בחובה את "מזג האוויר הכי מפחיד בהיסטוריה של האנושות". הגבר שקורא לעצמו One Cirala, העלה לרשת מספר סרטונים תחת היוזר @infinitytimetraveller וצבר מאות אלפי צפיות.

מסתבר שזו לא הפעם הראשונה שהוא מזהיר את האנושות בתחזיות אפוקליפטיות, החל מהתפרצויות של הרי געש ועד בני אדם שישיגו לפתע כוחות על אנושיים. כעת הוא מזהיר מפני פגעי מזג האוויר, בשורת סרטונים שצברה מעל 300,000 צפיות. הוא תיאר את השנה הקרובה כ"שנה הכי גרועה" מבחינת אסונות טבע.

"שימו לב", הוא מזהיר, "אני נוסע בזמן שידוע כ-The One Cirala. אסונות הטבע הכי גדולים מגיעים ב-2024. זו השנה הכי מפחידה וגרועה בהיסטוריה של האנושות במונחים של מזג האוויר". אם אתם רוצים להתכונן אז הוא גם ציין תאריכים מדוייקים - כמו למשל שב-30 במאי תפרוץ סערה שתכלול "גשם חומצי שהופך רעיל כשהוא פוגע בך". אם זה לא מבהיל מספיק, הוא הוסיף גם שיש 25 אחוזי סיכוי שהגשם הזה יגרום לסרטן לכל מי שהוא בא במגע איתו ולכן ממליץ להישאר בבית כשזה קורה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

ב-13.9 הוא חוזה סערת הוריקן קטלנית עם רוח במהירות של 800 קמ"ש שתימשך תשעה ימים ברציפות. היא תפגע קודם כל באמריקה הלטינית ומקסיקו ולאחר מכן תכה גם בפלורידה, ג'ורג'יה וצפון קרוליינה בארה"ב.

זה מה שחזו "נוסעים בזמן" לפניו
התחזית של הנוסע בזמן: מטוס ייעלם בקיץ הקרוב דרך חור תולעת

נוסע בזמן מזהיר: האירוע הגדול בהיסטוריה של האנושות - בשבוע הבא

מלחמת חייזרים ווריאנט קטלני של קורונה: התחזיות המטורפות של "נוסעים בזמן" ל-2022

אסטרואיד יהרוס חצי אירופה, אנשים יקבלו כוחות על וחיי נצח

ב-8.10 הוא מזהיר את תושבי הפארק הלאומי בילוסטון מפני התפרצות הר געש שתפגע בחצי משטחה של ארה"ב ותכסה את כל המדינה בעשן ואפר (זאת למרות שומחים טוענים שהסיכוי להתפרצות הר הגעש ילוסטון באלפי השנים הבאות הוא "קטן במיוחד", מאחר שהוא לא התפרץ מזה 640 אלף שנה).

גם תושבי יבשת אירופה לא יצאו "נקיים" מנבואות הזעם שלו, כאשר הוא טוען שבסוף השנה, ב-25 בדצמבר אסטרואיד עצום שבני האדם לא גילו יפגע באירופה. טיל יישלח כדי להרוס חצי ממנו אבל האסטרואיד הזה בכל זאת יהרוס את צרפת, ספרד, גרמניה ואיטליה (במקום את כל העולם).

לעוד סיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


בשאר התחומים הוא מבטיח גם התפתחויות מדהימות כשלטענתו ב-17 באפריל אנשים יתחילו לקבל כוחות על, בקצב של אדם כל ארבעה ימים. לטענתו חלק מהאנשים ישתמשו בכוחות האלה לבצע דברים נוראיים - וקבלת הכוחות תיפסק לה בשנת 2025.

לא מספיק מוזר? לדבריו ב-12 במאי השנה יתגלו דרקונים שחיים במערה מתחת להר אוורסט, מה שיוביל למציאת עוד יצורים מיתולוגיים כמו הפניקיס (עוף החול),, קנטאורים( חצי סוס וחצי אדם) ובסיליסק (מלך הזוחלים הזוחלים המיתולוגי, שמיוחסת לו היכולת להרוג בעזרת מבטו בלבד).

לא הרבה אחרי זה, ב-25 ביוני, אנרגיה מוזרה מהשמש שתפגע בכדור הארץ תגרום לבני אדם לפתח חוש שישי. ב-1 בנובמבר מטיילים ימצאו את מעיין הנעורים באמזונס שמחזיר כל אדם לגיל 18 - וכך האנושות תנצח את המוות.

אחרי כל הנבואות האלו, לנו רק נותר לקוות שהאיש הזה מזוייף לגמרי ורק מנסה לצבור עוקבים. בכל מקרה נדע את התשובה בעוד חודשיים כשנתחיל לקבל כוחות על.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully